L'Occitane - Miód i masło shea - nowości styczniowe.

Marka L'Occitane znana jest Wam przede wszystkim z kremów do rąk w charakterystycznych metalowych tubkach.

Tymczasem przychodzę z nowościami styczniowymi - linią Miód i masło shea, w której skład wchodzą:

Pieniący żel z miodem

   
 Złocisty kolor, gładka konsystencja
– L’OCCITANE stworzyło pierwszy
na świecie „miód pod prysznic”, który
delikatnie oczyszcza skórę i pozostawia
na niej smakowity zapach.

Cena/pojemność: 65 zł/250 ml

Puszysty krem do ciała z miodem


Smakowity kąsek od L’OCCITANE! Nasz innowacyjny
krem pełen jest mikroskopijnych pęcherzyków
powietrza, co sprawia, że jego konsystencja przypomina
mus lub bitą śmietanę – smakołyki uwielbiane tak przez
dzieci, jak i dorosłych. Lekki jak powietrze i urzekająco
miękki w dotyku, puszysty krem jest dla skóry niczym
najmilsza pieszczota.
Jeszcze nigdy pielęgnacja nie była tak przyjemna!

Cena/pojemność: 89 zł/125 ml

Krem do rąk z miodem i masłem shea


Słynny krem do rąk L’OCCITANE
z 20% zawartością masła shea
wzbogacony delikatnym miodowym
zapachem.

Cena/pojemność: 29,90 zł/30 ml

Balsam do ust z masłem shea i miodem


Maleńkie puzderko, które możesz
zabrać zawsze i wszędzie. Idealny, by
chronić Twoje usta w mroźne dni,
teraz z urzekającym aromatem miodu.

Cena/pojemność: 29,90 zł/8 ml


Mnie zainteresował balsam do ust oraz krem do rąk. Ciekawa jestem zapachu tych kosmetyków?

A Was który kosmetyk zaciekawił ?

15 komentarzy:

  1. od 2 stycznia wszyscy o tym trabia,zadna nowosc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jednak znajdzie się jeszcze ktoś, kto o tym nie wiedział, a z tej notki właśnie może poznać nowe kosmetyki :)

      Usuń
    2. A ja nic o tym nie wiedziałam i właśnie się dowiedziałam :) Interesuje mnie ten puszysty krem do ciała.

      Usuń
  2. Mnie zaciekawił puszysty krem do ciała:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zbyt mała pojemność, a szkoda, bo mogłabym go kupić :)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze styczności z kosmetykami tej firmy ale są ciekawe :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam, ale słyszałam pozytywne opinie o kremach do rąk :)

      Usuń
  4. A mnie zainteresowały wszystkie kosmetyki :)
    Opakowania wręcz przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, te rysunki misiów są urzekające :)

      Usuń
  5. jak dla mnie również nowość.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie ta miodowa seria. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!