Kosmetyki DLA - Dar piękna. Krem na noc z naparem z jarzębiny.

W grudniu, za pośrednictwem przemiłej Pani Marty, nawiązałam współpracę z firmą Kosmetyki DLA.

 
Po krótkim opisie pielęgnacji skóry twarzy, Pani Marta dobrała krem, jak się potem okazało, świetny dla mojego typu cery.

Do przetestowania otrzymałam kosmetyk, który zadziałał świetnie w kwestii rumieńców, ale również dobrze nawilżył skórę.

Kosmetyki DLA - Dar piękna, Krem z naparem z jarzębiny.



Cena i pojemność: 22zł/30g
Dostępność: sklep firmowy Kosmetyki DLA


Skład i opis producenta:


Opakowanie kremu składa się z kartonowego pudełeczka, na którym czytelnie jest napisany skład oraz przeznaczenie kosmetyku. Bardzo podoba mi się dobranie kolorów - biel i turkus.

Sam krem zamknięty jest w bardzo poręcznej i pożądanej przeze mnie formie jaką jest buteleczka airless - dzięki pompce mogę wycisnąć odpowiednią ilość produktu (jedno przyciśnięcie dozuje wielkość odpowiadającą rodzynce - mi starcza ona na nakremowanie całej twarzy). Poza tym takie rozwiązanie jest dużo bardziej higieniczne, choćby ze względu na skład - naturalne składniki raczej nie lubią dostępu do powietrza czy brudu.

Ponadto taka forma opakowania nie pozwala na marnowanie się produktu i zużycia go do końca.
Pod światło można zauważyć, ile jeszcze jest kremu w opakowaniu.

Krem jest gęsty i ma wyczuwalny, ziołowy zapach. Nie spodoba się wrażliwym nosom, ale też nie utrzymuje się długo na skórze.

Zaletą jest szybkie wchłanianie i brak lepkiej czy tłustej warstwy po nałożeniu.




Pani Marta dobrała mi ten krem ze względu na dobroczynną moc jarzębiny, która to mają zbawienny wpływ na naczynka. I właśnie na to zwróciłam jako pierwsze uwagę. Krem nie działa na rumieńce od razu, ale po około kwadransie od nałożenia, skóra jest widocznie uspokojona, rumieńce bledsze, a cała twarz wygląda przyjemnie. Jeszcze lepszy efekt jest rano, kiedy to na twarzy nie mam praktycznie rumieńców, a skóra jest mniej więcej jednego kolorytu.
 Na taki stan również wpływa zawartość d-panthenolu, który działa łagodząco i zmniejsza podrażnienia.

Oprócz świetnego działania na naczynka, krem bardzo dobrze działa na nawilżenie skóry. Ja mam cerę suchą/normalną i działanie na potrzeby mojej skóry są odpowiednie.
Skóra po użyciu kremu jest miękka i przyjemna w dotyku, a to wszystko za sprawą mleczka pszczelego oraz oleju z czarnuszki.

 
 Krem nie podrażnił mojej skóry i nie powodował zapychania.


Bardzo podoba mi się ten kosmetyk, na pewno sięgnę jeszcze po niego.
Polecam go osobom młodym, które chcą zadbać o skórę i uchronić ją przed przedwczesnym starzeniem.

  Dziękuję Pani Marcie oraz firmie Kosmetyki DLA za udostępnienie mi kosmetyku do testu i możliwość współpracy.
Otrzymanie kosmetyku nie miało wpływu na moją ocenę.
 

13 komentarzy:

  1. mam próbki tego kremu , dostałam razem z innym pełnowymiarowym kremem i jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że też jesteś z niego zadowolona :)

      Usuń
  2. mam jego próbki, ale ja to wolę ich krem Niszcz Pryszcz ;))) najlepszy dla mnie ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam problemu z pryszczami, więc nie znam działania tego kremu, ale słyszałam o nim dużo dobrego :)

      Usuń
  3. też nie znam ale podoba mi się jego nazwa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy opis.
    Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą marką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się zapoznać z kosmetykami DLA :)

      Usuń
  5. pierwsze słyszę,ale Twoja opinia kusi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do zapoznania się z tymi kosmetykami :)

      Usuń
  6. Ja właśnie dostałam go dzisiaj do testowania i to ważna informacja, że nie zapycha! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!