Herbaciane herbaty.

Dziś post niekosmetyczny.

Myśląc nad prezentem gwiazdkowym dla rodziców zdecydowałam się na kupno kilku herbat sypanych w herbaciarni Maraska.

Przy okazji mąż namówił mnie na zakupy dla nas.


Mamy 5 herbat smakowych. Kilogram takiej herbaty kosztuje 149 zł. Dużo, fakt, ale przecież takiej dużej ilości się nie kupuje ;)

5 dag herbaty w zupełności starcza na kilkanaście filiżanek.

Herbaty czarne aromatyzowane:

* Czerwone serduszko - czarna herbata z cukierkami w kształcie serduszek dopełniona fantazyjnym aromatem
* Bożonarodzeniowa - Czarna, korzenna herbata z dodatkiem migdałów, goździków, wanilii, kardamonu oraz skórki cytrynowej i płatków róży.
 

 Herbaty owocowe:

* Słodka pomarańcza - herbata z plasterkami pomarańczy, kandyzowaną skórką pomarańczową oraz hibiskusem.
*Owoc miłości Hibiskus, owoc dzikiej róży, kawałki jabłka, kwiat słonecznika, skórka pomarańczy, aromat.


 Herbata zielona:

* Tropikalne noce - herbata Sencha, herbata biała, truskawki, kwiat słonecznika, ananas, aromat.


Taki piękny kubek, w zasadzie dwa, dostaliśmy dwa lata temu w gwiazdkowym prezencie. Nadszedł czas aby w końcu z niego korzystać :) 
 

Jeżeli mieszkacie w Gdańsku to serdecznie polecam wybrać się do herbaciarni Maraska. Znajduje się ona w C.H. Morena.

Z ofertą możecie się zapoznać również dzięki stronie internetowej Maraska.
Wielki wybór nietylko herbat, ale też kaw aromatyzowanych oraz wszelkiego rodzaju akcesoriów do parzenia herbaty czy kawy.

Ja tymczasem wypiję herbatkę Bożonarodzeniową :) 

14 komentarzy:

  1. wielbię herbatę w każdej postaci i taką też bym sobie z chęcią kupiła ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj u siebie takiej herbaciarni :) Ja te herbatki piję praktycznie codziennie po 2 kubki :)

      Usuń
  2. uwielbiam herbatki ;)) szczególnie wzbogacane jakimiś dodatkami, pachnącymi itp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak otwieram szafkę, to dostaję tym mixem aromatycznym po nosie :)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądają i mam nadzieję, że tak samo smakują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej smakuje mi Słodka pomarańcza oraz Czerwone serduszko :)

      Usuń
  4. A ja właśnie popijam w waszym towarzystwie kawusię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stuknijmy się kubkami :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. przepiękny kubek ;) widziała gdzieś podobny zestaw filiżanek ;) herbatki wyglądają przepysznie ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwa takie zestawy kubków - jeden w maki, drugi w fioletowe bratki :)
      Mam jeszcze jedną filiżankę ze spodeczkiem i talerzykiem :)

      Usuń
  6. Uwielbiam herbaty sypane.
    Widzę tutaj smaki dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pijałam zieloną lub białą/zieloną :)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie herbaciarnie ze słojami pełnymi herbat na wagę...To dla mnie takie magiczne miejsca, bardzo chciałabym pracować w takim sklepiku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie "udziwnione" herbatki i kubki i filiżanki achhhhh

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!