Bell Airflow nr 11 - kolorowe paznokcie zimą.

Z lakierami Bell miałam już styczność - w swojej kolekcji mam dwa kolory: szary oraz miętowy.
Gdy zobaczyłam w Biedronce lakiery od razu skusiłam się na wakacyjny, szalony kolor - koralowy, wyraźny odcień.

Bell, Airflow Lotus Effect, nr 11



Dostępność: Biedronka, allegro
Cena: 6 zł

Pojemność: 10g

Ilość wymaganych warstw: 2. 
Krycie:  lekko prześwituje biała część paznokcia
Szybkość schnięcia: 5 min do całkowitego wyschnięcia
Smugi/bąbelki - brak 
Trwałość: 4 dni, po tym czasie lekko starte końcówki

Łatwość zmycia: dobra, lakier nie rozmazuje się wokół skórek
 
 

  
 

22 komentarze:

  1. Oglądałam przed chwilą inny odcień, nie spodziewałam się po nich aż tak dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci polecam te lakiery - mam kremowe wersje i każda się trzymała ok. 4 dni, ale mama kupiła perłowy kolor i ten nie wysychał tak szybko i z trwałością było gorzej.

      Usuń
  2. świetny kolor, ja ma miętę i też jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocny kolor, na pewno będzie świetnie wyglądać na opalonych dłoniach latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam jak go kupiłam :)

      Usuń
  4. Śliczny jest! Nie widziałam takiego w mojej biedronce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było ich kilkadziesiąt sztuk :)

      Usuń
  5. świetny energetyzujący kolor! super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Patrząc na niego widzę morze i plażę :D

      Usuń
  6. Mam taki i bardzo jestem z niego zadowolona , kolor świetny i jakościowo naprawdę super. Jak go zostawić na trochę dłużej przy wysychaniu,w niczym nie ustępuje lakierom z wyższej półki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!