Perfecta SPA, Zabieg zmiękczający do stóp - peeling + maska-serum.

Tego typu kosmetyków nie stosuję zbyt często. 
Wolę zwykłą sól do stóp, papierową tarkę i dobry krem do rąk (tak, do rąk).

Na SPA zestaw skusiłam się przypadkiem. Raz na jakiś czas można spróbować takich kosmetyków do domowego SPA.

Perfecta SPA, Zabieg zmiękczający. Wulkaniczny peeling do stóp oraz maska-serum.

 

 
Cena i pojemność - 2 zł/2x6 ml
Dostępność - drogerie, super- i hipermarkety.

 

Opis producenta i skład:


Zestaw składa się z dwu saszetek. Jedna zawiera peeling, druga maseczkę - obie są tej samej pojemności, moim zdaniem troszkę zbyt małej.

W składzie peelingu jest pumeks ze skały wulkanicznej, który złuszcza naskórek oraz olejek bawełniany, ciekłą parafinę i alantoinę działające nawilżająco.
Niepokoi mnie trochę zawartość tej parafiny, bo wychodzi na to, że gładkość skóry powstanie dzięki właśnie niej a nie pumeksowi wulkanicznemu.

Maska-serum jest też bogata w parafinę i alantoinę, które w tym przypadku regenerują naskórek oraz ekstrakty z rozmarynu, arniki górskiej, szałwii, pokrzywy czy bluszczu pospolitego. 


Zarówno peeling jak i maseczka mają podobne zapachy, w serum jest intensywniejszy. Kojarzy mi się z goździkami i cynamonem, więc są to bardziej zapachy na jesień/zimę, w tym okresie nasze stopy często są pomijane, a takie aromaty tylko zachęcają do używania tego zestawu.

Peeling jest gęstej konsystencji, drobinki pumeksu są drobne, ale szorstkie i wyczuwalne. Masaż stóp przy użyciu tej części zestawu jest odprężający i przyjemny. 
Skóra jest gładka i przyjemna w dotyku, naskórek jest starty. Oczywiście peeling nie poradzi sobie z mocno zgrubiałym naskórkiem.

Maska-serum jest średnio gęsta, ma biało-czerwony kolor. Łatwo się rozprowadza na stopach. Zostawia lekki film na skórze, więc konieczne jest nałożenie skarpetek albo spanie z odkrytymi stopami. Ja stosuję skarpetki, co dodatkowo potęguje efekt wygładzenia i nawilżenia. Skóra stóp jest delikatna i miękka. 
Jedyny, mały minus, to taki, że rano konieczne jest umycie stóp, bo inaczej będą się ślizgać w butach.


Ja na pewno jeszcze nie raz kupię ten zestaw SPA, ponieważ za 2 zł można mieć przyjemnie gładkie stopy, a w trakcie robienia masażu odpalony kominek zapachowy, świeczki i cicha atmosfera, idealnie zrelaksują po ciężkim dniu.                

5 komentarzy:

  1. Ja do stóp lubię używać kremu do rąk z Isany z mocznikiem, stopy są mięciutkie po nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy następnych zakupach na pewno wyląduję w moim koszyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam, ślicznie pachnie, peeling trochę za słaby, a maska świetna

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam zamiar kiedyś ja kupić, to teraz żałuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!