Zakupy z ostatnich tygodni.

Ostatnio mam "fazę" na urodę. Wcześniej miałam tak na ubrania, a jeszcze wcześniej też na urodę.
Ubrania poszły w odstawkę, postawiłam na pielęgnację wszelako pojętą.


Pielęgnacja ogólna
 

1. Maść z witaminą A - 30g/3 zł
2. Sephora, Kostka do kąpieli Wanilia- 18g/4 zł
3. Ziaja, Maska nawilżająca z zieloną glinką - 7ml/1,30 zł
4. Malwa, Upiększająca maseczka antystresowa z kolagenem - 15ml/1,60 zł
5. Celia, Maska przeciwzmarszczkowa z kolagenem, algami i świetlikiem - 60 ml/6,30 zł

Pielęgnacja włosów
   
 
1. Profarm, Olej ze słodkich migdałów - 100 ml/13 zł
2. Hasco, WItamina E w kapsułkach - 30 szt/3,30 zł
3. Hasco, Witamina A w kapsułkach - 50 szt/3,50 zł
4. Gloria, Maska do włosów suchych, zniszczonych i farbowanych - 240 ml/6,20 zł  


Czekam na ostatnie zamówione woski Yankee Candle i niebawem zaprezentuję Wam moją skromną kolekcję :)

Do Gdańska zawitała w końcu prawdziwa zima - śniegu już dużo i ciągle prószy. 

Tak wygląda świat widziany z mojego balkonu :)

  
Czy już pisałam, że zimę lubię, ale za oknem?

23 komentarze:

  1. oooo fajniutkie zakupy :) widok ładny u mnie niestety widze z okna tylko ulicę hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja taki widok mam z balkonu, a z kuchni mam ulicę - również zaśnieżoną :)

      Usuń
  2. lubię oglądać posty z zakupami :-)
    maseczki Malwy i Celii mnie zaciekawiły - będę czekać na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdą się na blogu - jak nie osobne recenzje, to w projektach denko na pewno :)

      Usuń
  3. maść z witaminą A - niezastąpiona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D
      Maści używam jako kremu na usta, nawilżacza pod oczy, zmiękczacza stóp...

      Usuń
  4. Malwa chodzi za mną już jakiś czas :) ale narazie denkuję maski , które mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi brakowało masek, które mogłabym stosować w kąpieli :)

      Usuń
  5. Wow, Gloria zmieniła opakowanie :) Też lubię zimowy pejzaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Glorię znam tylko z tego opakowania :) Szukałam Bingo, ale nie ma u mnie :(

      Usuń
  6. Niezle zakupy za rozsądną cene :)
    A zima za oknem jest calkiem fajna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz staram się nie kupować pierdół, tylko to, co mi w danej chwili potrzebuję :)

      Usuń
  7. Bardzo pozytywne "uzależnienie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek musi mieć jakieś uzależnienie :D

      Usuń
  8. lubię tą maść, bardzo dobra jest, a szczególnie teraz na spękane już dłonie;/
    u mnie od dawna sporo śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dopiero dziś tak porządnie napadało :)

      Usuń
  9. Zostałaś u mnie otagowana, mam nadzieję, że tag się spodoba :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno w najbliższych dniach zamieszczę post z odpowiedzią.

      Usuń
  10. Te maseczki Malwy przypominają mi dzieciństwo - wtedy mama takich używała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie moja mama mi pokazała te maseczki i peeling enzymatyczny. Kiedyś miałam nagietkową i bardzo mi pasowała, więc kupiłam kolejną :)

      Usuń
  11. szok, bo nie znam żadnego produktu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz okazję chociaż wstępnie zobaczyć teraz, a głębiej jak będą recenzje :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!