Współpraca z Kosmetyki DLA.

Udało mi się nawiązać kolejną współpracę.

Dzięki uprzejmości Pani Marty oraz firmy Kosmetyki DLA otrzymałam do przetestowania jeden z dostępnych w ofercie kremów, które są produkowane na bazie naparów z ziół.



Będę miała przyjemność wypróbować krem na noc o wdzięcznej nazwie "Dar piękna".
Skład kosmetyku to m.in. świeży napar z jarzębiny, mleczko pszczele, olej z czarnuszki czy D-pantenol.
Otrzymałam również 4 próbki kremu na noc "Kuracja regenerująca" z naparu rumianku i kwiatu lipy.

Już dziś rozpoczynam testy, bo skończyłam aktualnie używany krem na naczynka Bioderma, który raz uwielbiałam, a raz nie mogłam się doczekać skończenia tubki.



Dziękuję Firmie Kosmetyki DLA oraz Pani Marcie za udostępnienie kosmetyku do wypróbowania.

 

8 komentarzy:

  1. no więc czekamy na recenzje ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile nie skończy mi się wcześniej opakowanie, to recenzja będzie w połowie stycznia.

      Usuń
  2. Czekam na recenzję. Gratuluje współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję, nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak to mleczko pszczele się sprawdza??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!