Prezent od osobistego Mikołaja :)

Dziś zawitał do mnie listonosz z małą paczuszką.
Zawartość to mały prezent od mojego osobistego Mikołaja ;)

Troszkę pomogłam mu w wyborze gwiazdkowego podarunku dla mnie, ale myślę, że dobrze wybrałam.

Tym prezentem jest

Pędzel do konturowania/różu Hakuro H14






 
Brakowało mi takiego pędzla w swoich zbiorach, zwłaszcza że te z zestawu LancrOne już nie spełniają moich wymagań ;)

Zastanawiałam się nad H13, ale ostatecznie stanęło na droższym.

W swojej Hakurowej kolekcji mam
H50s
H79
i teraz H14

Nie wątpię, że skuszę się jeszcze na któryś języczkowy ;)

Pędzle standardowo zamawiałam na allegro u LadyMakeUp - szybka przesyłka, dobrze zabezpieczona, więc serdecznie polecam zakupy w tym sklepie.

Wczoraj ubraliśmy z mężem i synkiem choinkę i udekorowaliśmy salon w świąteczne ozdoby.
Synek już przechwycił bombki, ale boi się choinki, więc bawi się tylko tą, którą dostał - przynajmniej w tym roku choinka przetrwa :)

Pozdrawiam      

16 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie. Niech Ci dobrze służy, bo moje po roku się rozpadły ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może miałaś z tej pierwszej partii, co klej był słaby i się psuły szybko?

      Usuń
  2. Fajny ten Twój Mikołaj :-)
    mój kolejny zakup Hakuro to będzie właśnie pędzel do różu - mam już H79 i bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze przystojny na dodatek ;) I jak tu nie kochać Mikołaja ? :D
      Ja podejrzewam, że skuszę się na któryś języczkowy :)

      Usuń
  3. Mam kilka pędzelków z Hakuro i jestem bardzo zadowolona :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezent!
    Ja czaję się na pędzle Hakuro już dluższy czas....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę polecić te, które mam. Będzie o nich osobna notka :)

      Usuń
  5. właśnie się nad nim zastanawiałam.. napisz jak Ci się będzie spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie notka o pędzlach Hakuro :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny prezent! Jestem ciekawa Twojej opinii na jego temat za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go, najlepiej mi się nim rozświetlacz nakłada:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po pierwszym użyciu, mogę powiedzieć, że jest bardzo milusi i dobrze mi się nakłada nim brązer.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!