Ostatnie przedświąteczne prezenty :)

Uwielbiam czytać książki i mimo że od pół roku nie za bardzo mam czas, aby usiąść spokojnie z herbatką, pod ciepłym kocem, z czytadłem w dłoni, to chętnie kupuję nowe tytuły - a nuż może kiedyś ten czas znajdę :)

Właśnie stałam się posiadaczką dwu książek. Na jedną polowałam od jakiegoś miesiąca - dwóch. Druga to przypadek - przeczytałam recenzję i stwierdziłam, że musi być moja.



Renata Chaczko - Gracze


Piotr C. - Pokolenie IKEA
 


Kupiłam też pęstę z Essence.
Mam nadzieję, że będzie mi się dobrze z nią współpracowało. 

 
Książki kupiłam na empik.com - wymieniłam punkty Payback na złotówki i dwie książki wyniosły mnie 51,97 zł
Pęstkę kupiłam w Douglasie za 9,50 zł 

20 komentarzy:

  1. zaciekawiła mnie książka Pokolenie Ikea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcecie, to mogę zrecenzować Wam te książki :)

      Usuń
    2. Też mnie zaciekawiła, więc czekam na recenzję :)

      Usuń
    3. Mnie też ta książka zainteresowała :)

      Usuń
    4. Chętnie przeczytam o "Pokoleniu Ikea" :)

      Usuń
    5. W takim razie też czekam na recenzję :D

      Usuń
  2. też uwielbiam czytac :) tylko kupuję nowe aż w pokoju brakuje mi już miejsca :P ostatnio przeczytałam "Zaginieni" Jane Casey - dośc ciekawa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie kolejnej pozycji :) Rozejrzę się za nią :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pokolenie IKEA bardzo chciałam kupić, a Gracze znalazłam szukając sławnego Greya :)

      Usuń
  4. przeczytałabym jedną i drugą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pochłonę je na pewno w maksymalnie dwa dni :D

      Usuń
  5. fragmenty książki pokolenie Ikea są w gazecie Angora (co 2 tyg.). kiedyś czytałam w pracy. to nie był dobry pomysł bo uśmiechałam się pod nosem jak mysz do sera ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tą pęsetkę i też bardzo lubię czytać książki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki to moje hobby :) I mam nadzieję, ze u mnie pęsetka też się sprawdzi :)

      Usuń
  7. Koniecznie napisz coś więcej o książce "pokolenie Ikea":)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem molem książkowym - uwielbiam czytać i zawsze w torebce mam coś do poczytania
    Pokolenie Ikea chętnie bym przeczytała :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!