Bry, chabry - Virtual Fashion Mania nr 174 Blue tiful

Ten lakier kupiłam ostatnio w Biedronce i po pierwszym pociągnięciu pędzelkiem mnie oczarował.
.
Nie ma numerka na kartoniku ani na buteleczce. Po pierwszym wygooglowaniu nazwy wywnioskowałam, że może być to kolor 178 Blue tiful.

Na zdjęciach wyszedł jaśniejszy niż w rzeczywistości, ale trudno mi było uchwycić porządnie ten kolor. Pierwsze zdjęcie najbardziej przypomina odcień chabrowy.


Opis producenta i skład:


 


Cena i pojemność: 5,99 zł/10 ml
Dostępność: Biedronka 
Wykończenie: kremowe
Ilość warstw: 2
Czas schnięcia: ok. 2-3 minuty do całkowitego wyschnięcia
Wytrzymałość: 2 dni, potem minimalnie starte końcówki
Łatwość zmycia: lakier dobrze się zmywa, nie rozmazuje wokół paznokcia


























Pędzelek jest standardowy, spłaszczony aby łatwiej było malować paznokcie. Konsystencja jest gęsta, ale łatwo nanosić emalię na płytkę.
Czas schnięcia jest błyskawiczny. Praktycznie w nocy malowałam paznokcie, a rano nie miałam odcisku pościeli.
 
Może skuszę się na jeszcze jakiś odcień, bo moim zdaniem to dobry lakier w dobrej cenie.

14 komentarzy:

  1. Ja też nie subskrybuję... jak dla mnie trochę za duże ryzyko co do tego, co jest w środku. Ale to pudełko i poprzednie były bardzo fajne :) ja współpracuję z Shiny Boxem (a przynajmniej tak mi się wydaje, bo się mnie pytają co miesiąc, czy chciałabym przetestować pudełko XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za takimi kolorami

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, że takie lakiery są w Biedronce:) aż trudno uwierzyć, że tak szybko wysycha:) ja czasem muszę czekać godzinę, żeby nic mi się na paznokciach nie odcisnęło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolorek , ale bardziej podoba mi się kształt Twoich paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam tej serii ale z Virtual mam dobre doświadczenia, mam 3 z innej serii i wszystkie szybciutko schną :)

    Przyciągający odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!