Kokos, co kokosem nie pachnie - Joanna Sweet Fantasy

Często daję się skusić zapachem do kupna jakiegoś kosmetyku. Tak też było tym razem. Ten żel pod prysznic kupiłam po części dlatego, że była na niego promocja w Superpharm - z kartą Lifestyle kosztował ok. 5 zł zamiast bodajże 8 zł. Do wyboru miałam trzy zapachy - Czekolada, Wanilia i Kokos. Zdecydowałam się na ostatni wariant, bo najsensowniej pachniał ze wszystkich. Czy to był dobry wybór? 

Joanna, Sweet Fantasy, żel pod prysznic o zapachu kokosowym.




Cena i pojemność: ok. 7 zł/250 ml
Dostępność - drogerie
Link do KWC 


Opis producenta i skład:


 Co by w sumie napisać o żelu pod prysznic? 
Za zadanie ma oczyścić skórę i ewentualnie ładnie pachnieć. 
Dobrze by było, gdyby był wydajny.
Buteleczka o pojemności 250 ml posiada pompkę, co jest dużym ułatwieniem - jedno naciśnięcie odmierza odpowiednią ilość żelu. 
Naklejka nie odkleja się, napisy nie ścierają. Wizerunek kokosu zachęca do używania.

 
Konsystencja typowo żelowa, w miarę gęsta. Kosmetyk dobrze się pieni, łatwo spłukuje.
Zapach mocno sztuczny. Za nic w świecie kokosa mi nie przypomina, za to podobnie pachnie do maseczki Latte Biovax. 
 Nie czuć go na skórze, więc to tylko chwilowa "zmysłowa" przyjemność.

Moja skóra po użyciu tego żelu nie jest nawilżona, ale nie ukrywajmy - rzadko który żel to zrobi.
Żel ten po prostu myje, odświeża skórę, ale żeby działać na zmysły niestety nie.
Nic specjalnego moim zdaniem.

Nie kupię go ponownie, bo za 500 ml płynu kokosowego Ziaja zapłacę tyle samo, a zapach jest ciut przyjemniejszy.    

6 komentarzy:

  1. może gdyby miał bardziej kremową konsystencję to zapach byłby lepszy, bo mam kokosowy żel z Isany, który ma kremową konsystencję i pachnie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie joanna ostatnio tez zawodzi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego żelu pod prysznic nie miałam i raczej się na niego nie skuszę. Wolę Ziaję kokosową :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana odnalazłam w moim mieście sklep gdzie cała ściana poświęcona jest produktom Joanny. Istne szaleństwo. Uwielbiam ten sklep mają tyle różności, również ten żel pod prysznic się tam znajduje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam czekoladowy, zero rewelacji prócz zapachu
    śliweńka

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie że ma pompkę ale troche za drogi jak na tą pojemność
    I.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!