Jednak zniżka w Rossmanie mnie skusiła.

Pisałam, że skutecznie bronię się przed skorzystaniem z niezwykle kuszącej promocji -40% na kosmetyki kolorowe w Rossmann. 
Niestety, nie udało mi się obronić i jedna rzecz wpadła mi do koszyka.




Kupiłam pomadkę Miss Sporty w odcieniu 020 Strip-tease.
W Biedronce skusiła mnie kolejna kula musująca do kąpieli Szampańska róża.
Już została zużyta - zapach mocny, bardzo różany, lekko barwi wodę na różowo, piana jest, ale minimalna. Skóra po rozpuszczeniu kuli jest natłuszczona i gładka.
Jak będę w Biedronce to kupię kolejny wariant zapachowy, bodajże mango i czarna porzeczka.   
























 

5 komentarzy:

  1. Śliczny odcień, ciekawa jestem kiedy będzie następna taka obniżka.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor, ładnie będzie wyglądał jeśli ktoś ma jasne usta :)
    moje są zbyt różowe na tak jasne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja źle się czuję w takim odcieniu szminki, ale dobrze, że Tobie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!