I jednak dałam się skusić.

O żelach Original Source czytałam na wielu blogach, ale będąc w Rossmanie ciągle omijałam półkę z żelami

Aż wczoraj była promocja w Rossmanie - okazja dnia.

Jeden żel zamiast 8,69 zł kosztował 5,19 zł, czyli oszczędność 3,50 zł :)
 Kupiłam dwa, chociaż zniżka okazała się być tylko na jeden.

     
Wybrałam zapachy, które moim zdaniem pasują do aktualnej pory roku.
Czekolada i pomarańcza oraz Malina i wanilia.

Jeden przypomina mi mus czekoladowy a drugi lizaka Chupa chups albo cukierki Alpenliebe.

Kupiłam także krem Ziaja Masło kakaowe z myślą o stosowaniu go na szyję i dekolt.

Zaraz zabiorę się do pisania notek, jutro porobię zdjęcia i nic więcej nie pozostanie, tylko zamieszczać kolejne posty na blogu.

Pozdrawiam    

26 komentarzy:

  1. Też się skusiłam na żele OS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też wzięło jak widać. Chciałam jeszcze miętę, ale tak na zimę to mi się nie widzi ochłodzenie :D

      Usuń
  2. Mam to masełko kakaowe Ziaji i nie wiem do czego go zużyć, bo strasznie mnie zawarta w nim parafina zapycha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stopy :)
      Ja wszystkie takie nietrafione kosmetyki typu maseczki, kremy, z którymi nie wiem, co zrobić, a tylko zalegają w szafkach, to stosuję na stopy :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja je kiedyś miałam i znów do niego wróciłam, bo skończyłam ten krem z oliwką :)

      Usuń
  4. A ja nigdy nie miałam tych żeli. Chyba czas się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czas :) ja żałuję, że wcześniej nie zwąchałam zapachów - już bym wcześniej stała się posiadaczką buteleczek :)

      Usuń
  5. Mnie pochłonął zapah Wanilii i Maliny. <3 Muszę sobie kupić! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jak zwykle ;) ale choćby dla zapachu warto :)

      Usuń
  7. a ja jeszcze się nie skusiłam ale myślę że to kwestia czasu :x

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio kupiłam balsam do ciała ziaja - masło kakaowe ( w butelce ) i na szczęście stosowałam go tylko na nogi.. Na szczęście ponieważ dostałam ropnych pryszczy :/ Oddałam mamie która jest z niego zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś wersję limonkową, ale podrażniała mnie (szczególnie po depilacji).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Limonkową wąchałam, ale pasuje mi bardziej na lato.

      Usuń
  10. Ja się nie skusiłam, ale ten czekoladowy za mną chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladowy za mną chodził, aż się wychodził :D

      Usuń
  11. Wydrukowałam kupon z zamiarem zakupu, ale w domu przyszło otrzeźwienie jak zobaczyłam zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam zapasy różnych żeli, ale jednak się dałam skusić :)

      Usuń
  12. Nie mogę się doczekać pierwszych recenzji! Mój obecny żel się kończy, a nie ukrywam, że chciałabym spróbować czegoś nowego :) Co do masła kakaowego, miałam, ale tylko do ciała. Zapach wprost ubóstwiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na recenzję troszkę będziesz musiała poczekać :D

      Usuń
  13. jeszcze nigdy nie miałam żeli OS;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!