Czerwone pudełko z GRANATem w środku - kolejna współpraca :)

Po raz drugi zostałam zaproszona do współpracy :)
Tym razem paczuszka pochodzi od zespołu Zdrovit, który jest dystrybutorem m. in. marki Pharmatheiss Cosmetics.

 
I na testowanie kosmetyków tego producenta się zgodziłam, a dziś przesyłka trafiła w moje ręce za pomocą kuriera.





Pudełeczko z kosmetykami do testowania zostało tak samo starannie i ładnie przygotowane jak to, w którym otrzymałam kosmetyki Novoxidyl.

Czyż nie cudnie wygląda?
  

W pudełku, oprócz kosmetyków, znalazła się broszurka informująca o całej serii z granatem.
 

Do wypróbowania otrzymałam:

1. Ujędrniający krem do twarzy na dzień 50 ml.
2. Krem do szostkich i zniszczonych dłoni 75 ml.
3. Witalizujący żel pod prysznic 200 ml.
4. Ujędrniające masło do ciała 300 ml.

W serii znajdują się jeszcze:
Krem na noc 50 ml
Mydło w płynie 250 ml      

 Więcej informacji możecie znaleźć na stronie głównej Granatapfel.

Już nie mogę się doczekać wypróbowania tych kosmetyków.

Dziękuję Agencji Lorenc.Zawada za możliwość nawiązania współpracy :)

27 komentarzy:

  1. I kosmetyki i pudełko wyglądają przesłodko i tak jakoś... Świątecznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, patrząc na kolory pudełka, to zawartość powinna być cynamonowo-jabłkowo-waniliowa z nutką piernika :)

      Usuń
  2. jaaaaa ale cudeńka a jak pięknie zapakowane ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapakowane jak zwykle z dbałością o najmniejsze szczegóły.

      Usuń
  3. mnie zawartość super zaskoczyła, jak otworzyłam swoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo :) Myślałam, że dostanę góra dwa kosmetyki, a tu aż 4 :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Powiem, że jest czego - dziękuję :)

      Usuń
  5. Super wygląda :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczka ponownie pięknie zapakowana.
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. zazdraszczam strasznie ;p gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kosmetyki:) Gratuluję współpracy..

    OdpowiedzUsuń
  8. wow jak pięknie zapakowane, uwielbiam te detale, które sprawiają ogromną radość, ciekawa jestem granatu, bo go uwielbiam w kosmetykach
    mam nadzieję, że dobrze wykorzystasz pudełko:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię :) wiem, że wtedy ktoś włożył choć trochę serca :)
      Pierwsze pudełko już zamieszkało przez lakiery :)
      Nad tym pomyślę :D

      Usuń
  9. Fajny zestaw dostałaś i jak ładnie zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwiłam się bardzo :) Opakowanie bardzo cieszy oko :)

      Usuń
  10. Granat w kosmetologii wiedzie ostatnio prym ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne pudełeczko. :) uwielbiam, gdy rzeczy są tak starannie zapakowane. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba zaczęła ostatnio panować moda na kosmetyki z granatem, coraz więcej takich widzę (a wczoraj nawet kupiłam pomadkę isana z granatem ;D)

    piękne opakowanie i świetna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!