UWAGA dla posiadaczek płynu do kąpieli Babydream !!!


Bakterie w płynie Babydream 
 
W płynie do kąpieli  Babydream wyryte zostały groźne dla zdrowia bakterie z gatunku Serratia. Mogą powodować podrażnienia skóry, biegunkę a nawet doprowadzić do zapalenia opon mózgowych lub sepsy.
Towar skażony został wycofany z półek, jednak wiele opakowań zostało kupionych przez klientów. Dwie partie o poj. 500 ml i 1000 ml serii 11/2014 11 oraz 11/2014 12 są skażone.
 
Jeżeli posiadacie takie płyny w swoich łazienkach, zgadzają się serie, to możecie zwrócić je do każdego sklepu Rossmann, nawet bez paragonu, a zostaną zwrócone Wam pieniądze.
 
inne produkty Babydream są bezpieczne. 



Więcej w artykule Wirtualnej Polski.

19 komentarzy:

  1. Właśnie czytałam o tym dziś i dziwi mnie że kosmetyki dla dzieci które powinny być najbezpieczniejsze są tak skażone :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio czytałam o tym, że w pewnych słoiczkach z jedzeniem dla dzieci, zamiast prawdziwego 100% wartościowego mięsa są ścięgna i inne takie mom-y, i co najlepsze, tylko w partiach produkowanych dla Polski.

      Usuń
  2. Jakbym była matką i miała coś takiego w domu to chyba bym wpadła w panikę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie kupiłam tego płynu,bo dla synka używam z Bubchen.

      Usuń
  3. a jesli mam inne produkty tej marki i mam płyn ale inny numer partii to co moge uzywac, ja juz to wszystko wyrzucam do smieci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Babydream używam szamponu, oliwki, kremu ochronnego (w tubce i pudełeczku), kremu z rumiankiem oraz wkładek. Nie mam zamiaru nic wyrzucać, skoro powiedziane jest, że tylko płyn. Gdyby były jeszcze jakieś produkty wadliwe, to na pewno by powiadomili.

      Usuń
  4. boze jak sie dowiedzialam niedawno o tym to nogi mi sie jak z waty zrobily,na szczescie nie posiadam tego płynu

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez tą akcję chyba zrażą swoich klientów, ja dopiero ostatnio kupiłam ich olejek do kąpieli ale jeszcze nie wiem co o nim myśleć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dalej będę kupować te kosmetyki, bo dzięki tej wpadce, myślę, że będą większe kontrole jakości.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. olejek jest dobry, płyn do kąpieli jest be :)

      Usuń
  7. bardzo dobrze,że ostrzegasz inne!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nigdy nie miałam ale informacja przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz sprawdzę moje produkty z tej serii. Dzięki za informacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. nasunęła mi się tylko jedna myśl : ciekawe ile takich afer nie zostaje wykryta a my to po prostu używamy bezwiednie

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tym, ale nie wiedziałam dokładnie jakiego produktu to dotyczy.. Dziś się nawet nad tym zastanawiałam będąc w Rossmannie, dzięki za ostrzeżenie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!