Przeznaczeni na odstrzał - planowane denko październik '12

Październik, mam nadzieję, będzie miesiącem oszczędzania oraz denkowania produktów. 

 Oto kosmetyki, które wyznaczyłam sobie do zużycia w tym miesiącu.


Pielęgnacja:

 
1. Babydream, Emulsja dla kobiet w ciąży - moje trzecie opakowanie, nie udało mi się go skończyć przed porodem, po porodzie tym bardziej, teraz przyszedł na nią czas. Recenzję tego kosmetyku pisałam TU.
2. Isana, Krem do rąk z olejkiem arganowym.
3. Avon, Clearskin, Peeling oczyszczający pory.
4. Ziaja, Krem oliwkowy
5. Ziaja, Maść oliwkowa
6. Ziaja, Kokosowy balsam do ust
7. Ziaja, Bloker antyperspirant
8. Olejek rycynowy.


Kolorówka:


1. The Color Workshop, brązer - słoneczko
2. Manhattan, Duo cienie do powiek.
3. Delia, Onyx korektor do brwi w żelu
4. Synergen, puder antybakteryjny w kompakcie.
5. Wibo, Silnie regenerująca odżywka do paznokci.

Takie są moje październikowe plany denkowe. Jeżeli uda mi się choć połowę z tego zużyć, to i tak będę zadowolona. Wiem na pewno, że nie zużyję w całości brązera i olejku rycynowego. 

Trzymajcie za mnie kciuki :))

Post z zużyciami wrześniowymi pojawi się we wtorek. Prawdopodobnie będzie mały zastój na blogu, ponieważ jutro jedziemy do rodziców, gdzie ochrzcimy naszego synka, a wracamy właśnie we wtorek :)

Pozdrawiam ciepło


 

18 komentarzy:

  1. Znam 4 kosmetyki z tych, które zdenkowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia, szczególnie z kolorówką:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego! Życzę wytrwałości. Powodzenia! :)
    Ja nie mam tyle samozaparcia żeby robić denko. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźniłaś się bo to wrzesień jest miesiącem oszczędzania;) Ale życzę wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia.
    U mnie październik ma być miesiącem zużywania zapasów. Póki co idzie nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ziajowy krem oliwkowy zużyłam do stóp.
    Fajnie się sprawdza w tej roli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Balsam do ust kokosowy mnie zaciekawił. Długo utrzymuje się na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  8. odważne plany z taką ilością kolorówki :) u siebie też zrobię przegląd, bo kilka produktów już wytypowałam :)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki /śliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Juz trzymam>
    Zjaja krem oliwkowy byl za ciezki dla mojej cery wiec przeznaczylam go jako maseczka na rece nastepnie rekawiczki i godz relaksu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 mam za Ciebie kciuki by udało się to wszystko zużyć, trochę tego jest :D. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia! W szczególności z kolorówką!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Gdzie można kupić ten bronzer ze słoneczkiem? Wszędzie go szukam i nie mogę dostać. Wcześniej dostałam go w prezencie i bardzo go lubię. Dziękuję za odpowiedź Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ja kosmetyki TCW widuję czasem w gazetkach Natury, a ten brązer mam kupiła mi w Realu dwa lata temu, więc wątpię, że będzie jeszcze w sprzedaży. Może allegro?

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za informację :) niestety allegro też już przewaliłam ale może pojawią się znowu w naturze lub jakimś markecie. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Anna

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!