Pierwsza współpraca i wygrana.

Dziś post, którego zawartość przyprawiła mnie o wielki uśmiech. 




Oczywiście Łatka musiała się zainteresować zawartością paczek :)

Tak jak niektóre z Was, ja również otrzymałam propozycję współpracy z moim blogiem.
Pierwszą i idealnie trafioną.

Pisałam Wam niedawno o tym, że znów zaczęły wypadać mi włosy.
Myślę, że jest to spowodowane huśtawką hormonów, która objawia się około pół roku po porodzie. I tak by było, bo synek 4 dni temu skończył 5. miesięcy.
Nie mniej jednak, mimo tego, że wiem, dlaczego tak się dzieje, to spoglądanie na włosy na szczotce czy podczas mycia na wannie, nie należy do najmilszych widoków.

Dzięki uprzejmości firmy Polfarmex S.A., otrzymałam do testowania produkty marki Novoxidyl, które mają  zapobiec wypadaniu włosów.
Więcej informacji na stronie Novoxidyl




W paczce znalazły się dwa szampony i dwa toniki Novoxidyl oraz broszurka z informacjami o tych produktach.





Nie ukrywam, że z przyjemnością przystąpię do testowania tych dermokosmetyków, bo liczy się dla mnie każdy włos.

Najbardziej podoba zapakowanie całej przesyłki :)

     Jakiś miesiąc temu brałam udział w konkursie Neutrogeny na rossnet.pl.
Aby wygrać nagrodę trzeba było odpowiedzieć na pytania jak najbliżej pełnych godzin.
 Nagrodą była nowa emulsja do ciała Neutrogena z maliną nordycką.

I udało mi się ją wygrać :)



Balsam schowałam do szafki, musi poczekać na swoją kolej.

Oczywiście jego recenzję również zamieszczę na blogu.


Zima wisi w powietrzu.
Dosłownie i w przenośni.
Wystarcza mi otwarcie szeroko okna czy drzwi na balkon i czuję to świeże, zimne powietrze.

A Wy czekacie na zimę, czy tak jak ja, jesteście zmarzluchami i wolicie 30 stopni na plusie?  
  

35 komentarzy:

  1. gratuluję, ciekawią mnie te produkty do włosów, czekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekałam cały czas na zimę :)
    Gratuluje współpracy i wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo się będziesz mogła zimą cieszyć :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. gratuluję wygranej i współpracy, ciekawa będę efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też nie mogę się doczekać efektów.

      Usuń
  4. zazdroszczę nagrody:) a coś na wzrost włosów też by mi się przydało, więc czekam na recenzje..

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję współpracy i nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to czekamy na recenzje w k. ;) no i łatkę też umyj by futro nie wypadało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja śliwa ;)zapomniałam się podpisać :D

      Usuń
    2. Wam też dam znać :)
      Łatce już nic na wypadające futerko chyba nie pomoże.

      Usuń
  7. O, zaciekawiły mnie te produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzji możesz się spodziewać za około 1,5 miesiąca.

      Usuń
  8. Gratuluję wygranej i współpracy. Ten balsam ma świetny zapach, miałam jego próbke. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szampony ponoć się rewelacyjne, ale sama ich nie próbowałam, więc chętnie poczytam opinię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę je stosować pierwszy raz i mam nadzieję, że się sprawdzą :)

      Usuń
  10. o produkty do włosów mogą być ciekawe :D czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję współpracy i nagrody :) czekam na recenzje :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wiadomość. Cieszę się razem z tobą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj zdecydowanie tęsknię za latem. Aż mi się zimno robi, jak myślę o staniu na przystankach autobusowych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się robi słabo jak będę musiała wózkiem przez te zaspy śmigać...

      Usuń
  14. Moje gratulacje :) Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też mam taką nadzieję :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!