Nowości w kosmetyczce.

Każdy przyjazd od rodziców kończy się tak, że moje kosmetyki w szafce, zamiast zmniejszać swoją ilość, to ją zwiększają. Tak też jest tym razem.
Od mamy dostałam kilka kosmetyków, a resztę kupiłam.


*  Beauty Formulas, suchy szampon. Mama była z niego zadowolona. Została jeszcze połowa pojemności. To jest drugi mój suchy szampon, pierwszy mam z Isana. Postaram się zrobić recenzję porównawczą tych szamponów.
* Isana, żel do golenia. Kosztował ok. 7 zł. Mam jeszcze piankę z tej firmy - recenzja niebawem.
* Be Beauty, zmywacz do paznokci z pompką Lanolina i gliceryna. Mój zmywacz z Lidla się kończy, a ten mnie zaciekawił, zwłaszcza że druga jego wersja z olejkiem kokosowym ładnie zmywa lakier.
* Eveline, podkład Finish show  w odcieniu naturalnym. Oczywiście podkład jest dużo za ciemny zarówno dla mamy jak i mnie. Ja będę go mieszać z podkładem Pupa, który jest jasny.
* Eveline, roll on pod oczy z orchideą. Mama kupiła go w zestawie biedronkowym.
* Eveline, błyszczyk do ust. Tego rodzaju mazideł wargowych z reguły nie używam, ale że jest bezbarwny to go zmęczę.
* Carmex wersja jaśminowa. Długo jej szukałam aż w końcu dopadłam. Carmexy uwielbiam :)

Jeżeli miałyście któryś kosmetyk, to napiszcie jak się u Was sprawdzał i czego mogę się spodziewać.

Jutro wrzucę post z zdenkowanymi września. Spodziewajcie się też kolejnych recenzji, aktualizacji pielęgnacji i nowości w szafie.

Pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. fajne zakupy, mam ten zmywacz zBeBeauty, a eveline podkład niestety dla mnie także za ciemny, kiedyś go nosiłam, nie wiem jak mogłam hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Carmexa jaśminowego, świetny, odświeżający zapach. Nawilża jednak bardzo lekko, jest ok, ale na zimę chyba poszukam czegoś "mocniejszego".

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy, ciekawa jestem jak sprawdzi się u Cibie ten suchy szampon

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze nigdy nie miałam żadnego carmexu ale muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo jestem ciekawa tego zmywacza :) ta pompka to chyba idealna będzie
    :D zawsze rozlewam swój :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na porównanie szamponów, bo o tym z BF słyszałam niepochlebne opinie. Na żelik Isany i zmywacz z Biedry też się skusiłam. No a Carmex to stały bywalec mojej kosmetyczki, ale tej wersji jeszcze nie miałam. Daj znać jak smakuje, bo się waham :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ostatnio zaopatrzyłam się w jaśminowy Carmex :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę kupić i carmexa i zmywacz z biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żel do golenia - jeden z moich ulubionych:) A Carmex mnie kusi ostatnimi czasy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ten suchy szampon ale u mnie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio nie mogłam się oprzeć i kupiłam sobie dwa carmex'y :D jaśminowy i wiśniowy. Jaśminowy wydał mi się strasznie słodki i oddałam mamie, a wisienka została u mnie :) Ostatnio zauważyłam że podkrada mi go mój TŻ :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!