Kolejne zakupy.

Większość z Was już pewnie zna produkty, które dziś przedstawiam. 
Zakupiłam miesięcznik Zwierciadło z kalendarzykiem. Cena to 11,90 zł. Kalendarzyk jest szyty, porządnie zrobiony i mam nadzieję, że przetrwa kolejny rok w mojej torebce. Pismo dziś przeczytam przy wieczornej herbatce czekając na męża.


Z kosmetycznych zakupów skusiłam się na pomadkę-serum regenerujące do ust Eveline. Sztyft kosztował 3,49 zł, dostępny jest w Biedronce. Ja mam pomadkę perłową. 
Do koszyka wpadła mi także maseczka redukująca zmarszczki Dermo Minerały. Aloes, zielona glinka i jedwab mają pomóc w wygładzeniu skóry i nadaniu jej elastyczności.
Poszukiwałam dobrej odżywki do włosów, która pomoże mi je ujarzmić - ostatnio są mocno przesuszone, dodatkowo wypadają, więc mam z nimi trochę zachodu. W Rossmannie będąc kupiłam tubkę Schwarzkopf Gliss Kur Natychmiastowa terapia włosów, regeneracja silnych uszkodzeń. Odżywka ma w składzie keratynę, więc mam nadzieję, że mi pomoże. Kosztowała 3,99 zł.
W Sephorze kupiłam krem pod prysznic o zapachu Kwiatu pomarańczy. Trochę drogi interes, bo za pojemność niecałych 8 ml płacimy 4 zł. Ciekawość jednak zwyciężyła :)



Tymczasem idę pichcić naleśniki dla męża oraz poczytać Zwierciadło :)

 

12 komentarzy:

  1. ta pomadka serum brzmi ciekawie :) czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto, co nie wejdę do Ciebie to na następny dzień idę i coś kupuję :D
    Kalendarzyk jest piękny i chcę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy:) ja nie czytam pismaków:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierciadło kupiłam po raz pierwszy :)

      Usuń
  4. Ja też skusiłam się w Biedrze na maseczkę dermo minerały, ale tą oczyszczającą. Bardzo jestem ciekawa efektu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sczyszczających nie lubię, bo nie widzę efektu.

      Usuń
  5. Również skorzystałam z bidronkowego szaleństwa. Zapraszam na najnowszy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak sprawdzi się maseczka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!