Gazetka Superpharm.

Nowa gazetka Superpahrm od 18.10 :)

 




















































































































































































Ja na pewno skuszę się na kilka produktów - planuję kupić nową maskę Biovax z keratyną, zmywacz Delia, Carex, płyn micelarny AA oraz krem nawilżający Dermika. Mąż z pewnością wybierze dezodoranty Axe :)

Ciekawa jestem, czy Wy tym razem się na coś skusicie?

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Ja na pewno skuszę się odżywkę garnier, nawet w dwóch sztukach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skromna ta gazetka, o ile będę w tym czasie w PL to skuszę się chyba tylko na maskę Biovax i jakiś balsam/mleczko do ciała z Vichy...

    OdpowiedzUsuń
  3. zupełnie nic nie przyciągnęło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda ze w moim miescie nie ma tego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą maskę Biovax :) Jest idealna na tą porę roku, ponieważ zapobiega puszeniu się włosów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!