Zioła, co miały pomagać, a im nie wyszło - Avon Naturals Herbal

Dziś będzie o zestawie kosmetyków do włosów Avon, seria Naturals herbal.





Nazwa: Avon naturals herbal, Szampon pielęgnacyjno - naprawczy do włosów normalnych i zniszczonych aloes i rumianek oraz Pielęgnacyjno-naprawczy balsam do włosów normalnych i zniszczonych aloes i rumianek.
Cena: ok. 13 zł za zestaw
Pojemność: szampon 250 ml, balsam 125 ml
Dostępność: konsultantki Avon
Linki do KWC: szampon

Na ten zestaw skusiłam się, bo cena była niska - 13 zł za szampon i "maseczkę" to grosze. W katalogu właśnie ten balsam był oznaczony jako maseczka - dlatego też kupiłam te kosmetyki. Kilka razy sparzyłam się na Avon, bo produkty katalogowe nie działały tak, jak zapowiadał producent. 

Moje wrażenia odnośnie tego zestawu nie są zbyt pochlebne.

Szampon:
Szampon ma jest koloru białej perły, ma gęstą konsystencję, porządnie się pieni, czasem miałam trudności z jego zmyciem ze skóry głowy. Zapach przyjemny, lekko ziołowy, nie nachalny. Opakowanie poręczne - butelka zamykana zatrzaskiem, wykonana z matowego plastiku, nie wyślizguje się z mokrych dłoni, naklejki nie zeszły i były czytelne.
Kosmetyk z opisu producenta ma odżywić, nabłyszczyć i nawilżyć dogłębnie włosy. Z tym się nie zgodzę, bo po umyciu włosy miałam sianowate, lekko wysuszone i matowe - tego właśnie spodziewałam się po ziołowym szamponie. Skóra głowy nie była podrażniona, włosy "trzymały się świetnie" dwa dni. Szampon dobrze oczyszcza włosy.

Balsam:
Tak jak wspominałam, ten produkt był oznaczony w katalogu jako maseczka, a że maseczki do włosów uwielbiam, to chętnie go kupiłam. Po otrzymaniu paczki i przeczytaniu etykiety, okazało się, że to tylko zwykły balsam, który mam trzymać na włosach minutę i spłukać. Sceptycznie do tego podeszłam, bo i cena wtedy mało zachęcająca do kupna - za zestaw 13 zł, więc 7,50 zł za 125ml odżywki to jednak dużo za dużo jak na Avon. Nie mogę znaleźć na stronie Avon tego produktu, w KWC też go nie ma, podejrzewam, że mogli go wycofać z produkcji.
Balsam ma biały kolor i bardzo rzadką konsystencję, musiałam go nakładać na podsuszone włosy żeby z nich nie spłynął, więc mogłam zapomnieć o szybkim wieczornym  myciu głowy. Zapach jest bardziej owocowy niż ziołowy, na pewno inny niż zapach szamponu. Balsam, mimo silikonu w składzie, nie robi nic z włosami. Czułam, że pasemka są suche, oklapnięte, sztywne. Kosmetyk nie przyspieszał przetłuszczania skóry głowy, jednak na sam widok dwudniowych włosów, na które nałożyłam ten balsam, kierował mnie prosto do łazienki aby zmyć ten bubel. 

Tak prezentują się składy:


Tak wygląda konsystencja balsamu:



Na pewno więcej już nie kupię żadnego szamponu, maseczki czy czegoś podobnego z Avon. 

Może Wy miałyście styczność z tymi produktami? Może u Was one się sprawdziły?

Pozdrawiam ciepło




19 komentarzy:

  1. Nie lubię kosmetyków do włosów z Avonu. mają kiepskie składy i robią więcej szkody niz pożytku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składy tak - porażka wielka. Chciałam kupić maseczki, ale po przeczytaniu na KWC składów odechciało mi się.

      Usuń
  2. niestety nie są zbyt dobre;/ słabo wypadają

    OdpowiedzUsuń
  3. w ogóle nie przepadam za kosmetykami Avon - a już szczególnie tymi do twarzy i włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię kosmetyków Avonu i Oriflame (nie mówię, że wszystkich), ale większość jest do bani :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Parę razy miałam szampony z Naturalsa, i generalnie krzywdy mi nie robią...
    Jednak wolę kupować w drogerii tego typu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, tam można przeczytać skład, powąchać, ocenić.

      Usuń
  6. Jeżeli chodzi o Avon to kupuję tylko kosmetyki do pielęgnacji stóp i czasami lakiery do paznokci. Zauważyłam jednak, że co raz rzadziej zamawiam avonowskie kosmetyki.
    Na kosmetyki do włosów w życiu bym się nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mam takiego dużego dostępu do tych kosmetyków, więc siłą rzeczy ich nie kupuję.

      Usuń
  7. Mam tę maseczkę, dla mnie to zwykła odżywka. Co do szamponów, ostatnio zakupiłam wersję do włosów słabych i łamliwych, ciekawe jak się spisze.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja w ogóle nie lubię AVON-u.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam szampon z Avonu - raz i nigdy więcej. Podrażniał skórę głowy do tego stopnia, że wyglądało to na zapalenie mieszków włosowych. Podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, to rzeczywiście nieciekawie.

      Usuń
  10. Nie ufam włosowym kosmetykom z Avonu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś ( z 5 lat temu ) miałam odżywkę i byłam z niej zadowolona... W tamtym roku kupiłam jakieś serum do modelowania włosów ( pomarańczowe), użyłam raz i przez pół roku męczyłam się z łupieżem !!!! Kosmetyki do włosów avon - NIE !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że udało się go wyleczyć :)

      Usuń
  12. Baardzo nie lubię kosmetyków do włosów z Avon...Zazwyczaj ślicznie pachną, ale robią mi siano na głowie, niektóre szampony również powodowały u mnie łupież.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam jeszcze nic z tej serii, ja lubię szampony z innej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja używam tego zestawu i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!