Second hand-owe łowy :)

Ostatnio dość często bywam w sh. I udaje mi się za grosze kupować całkiem fajne, moim zdaniem, ciuchy :)
Do lumpeksów wybieram się zwykle kiedy jest przecena 50 % lub ciuchy kosztują 5, 3, czy 2 zł. 
Oto moje ostatnie lumpeksowe nabytki:

1. Biały sweterek Marks&Spencers - 3 zł.
nowy, nieużywany.


2. Spodenki jeansowe dla synka Next. 3 zł
 

3. Spodenki F&F, białe, bawełniane, materiałowe - 2 zł
 

4. Spodenki Atmosphere, lniano-bawełniane - 2 zł
 
Mam jeszcze kombinezon zimowy dla synka, niezliczoną ilość sweterków i spodenek...

A to mój wczorajszy zakup zrobiony w sklepie M&S w outlecie:

1. Bandeau, góra kostiumu. Cena 8zł przeceniona ze 110 zł :) jedna jedyna chyba, która nie płaszczy biustu mojego i się na nim utrzymuje bez ryzyka wypadnięcia zawartości :P
 

A Wy chodzicie do sh? Jakie jest Wasze zdanie na temat tych sklepów?

20 komentarzy:

  1. ja mam zdanie podzielone co do sh
    ostatnio stwierdziłam że nie mogę tam chodzić zbyt często bo kupuję rzeczy kompletnie mi nie potrzebne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że chyba mam to samo :) Ale ceny kuszą, no jak miałam nie kupić tego sweterka, choć jego rozmiar to UK 16 :D

      Usuń
  2. chodzę do sh, gdy mam czas.

    bardzo to lubię! zasadniczo dlatego, że gdy kupuję jakąś rzecz to wiem, jak wygląda po praniach - jakiej jest jakości :)
    i nie żal wydawać pieniędzy na zmieniającą się modę - za cenę regularną bluzki można mieć wór ubrań :)

    sweterek i drugie krótkie spodenki - istne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, myślę tak samo. Czytałam ostatnio, że rzeczy z sh są o tyle właśnie lepsze od nowych, że wiadomo jak się po praniu i używaniu materiał zachowa, a ponadto ciuchy są wyprane z tych wszystkich barwników i innych ustrojstw.

      Usuń
  3. Super, szczególnie sweterek mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam ciuchlandy;P gdybym mogla to bylabym codziennie:P a ceny w jakich upolowalas te ciuszki mowia same za siebie-ze oplaca sie chodzic i nie przepłacac w sklepach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Często chodzę po SH :)
    bardzo ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten pierwszy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki dla syna są boskie ♥ Za 3zł! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same takie taniości kupuję, bo szkoda mi wydać 40 zł na nowe spodenki, które założy kilka razy :)

      Usuń
  8. Uwielbiam lumpeksy:)
    Tez ostatnio byłam na łowach, muszę odświezyć zimową garderobę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już widziałam jesienno-zimowe ciuszki, kurtki i swetry :) nic tylko kupować :D

      Usuń
  9. Sweterek bardzo ładny i nie zniszczony. Po pracy również odwiedzam zaprzyjaźniony sklep i zawsze coś dla siebie upoluję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mam czas to chodzę pobuszować:) Sweterek bardzo ładny:)

    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!