Red alert - Golden Rose, Miss Selene nr 141.

Kolejny lakier z mojej kolekcji - Golden Rose, Miss Selene, piękna czerwień nr 141.




Dostępność: salony i wyspy Golden Rose, małe drogerie.
Cena: ok. 3,20 zł
Pojemność: 5,5 ml
Ilość wymaganych warstw: 3. Ja nałożyłam dwie i prześwituje końcówka.
Szybkość schnięcia: ok. 20-30 min do całkowitego wyschnięcia
Trwałość: 3 dni - starte końcówki
Łatwość zmycia: średnia - lakier brudzi bardzo skórki wokół paznokcia przy zmywaniu.





Przepraszam za zastój na blogu. Obiecuję się zmobilizować do częstszego wstawiania notek :)


9 komentarzy:

  1. nie lubię tych lakierów ale to moje osobiste uprzedzenie - po prostu ich zapach mnie mdli ,
    o widzę znaczną poprawę paznokci i skórek - brawo !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tych lakierów, muszę w końcu wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie GR ale wlasnie ta mala kolekcja i paris maja beznadziejne pedzelki! No i te 3 warstwy. Uwielbiam ich wielkie pedzle w Color Rich!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cena, taki lakier... 20-30 minut schnięcie! Przesada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie, lakier jest całkowicie jednolity, bez żadnych drobinek czy innych bonusów :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!