Pastelowe fioletowe - Delia No.1 nr 70

Ten lakier wygrałam w rozdaniu u BeautifulAngel. Nie miałam wcześniej okazji wypróbować tej serii lakierów Delia, więc z przyjemnością chwyciłam go z lakierowego kuferka i zasiadłam do malowania paznokci. Czy przyjemnie go było używać?



Dostępność: Małe drogerie.
Cena: ok. 3,00 zł

Pojemność: 5 ml

Ilość wymaganych warstw: 2. Jedna grubsza w zupełności by wystarczyła, lakier jest gęsty.

Szybkość schnięcia: ok. 15 min.

Trwałość: 2 dni - lakier odprysł podczas zmywania naczyń, końcówki zostały lekko starte

Łatwość zmycia: średnia - trzeba potrzymać długo wacik, żeby lakier całkowicie zszedł z paznokcia.







Postanowiłam zacząć częściej malować paznokcie i wykorzystać ten zbiór lakierów, który posiadam.  



5 komentarzy:

  1. super kolor :) bardzo lubię lakiery w odcieniach szarości, ciekawie się prezentują i pasują do większości ubrań:)
    obserwuję i liczę na to samo :)
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!