Nuda czy nie? Lakier do paznokci Mariza nr 06.



Lakier ten otrzymałam w wygranej u Natury i piękna. Lubię takie beżowe kolory, więc przyszedł czas, żeby go troszkę „ponosić” na paznokciach. Mariza, nr 06 – o nim będzie dziś mowa.











Potrzebowałam dwu warstw do pomalowania paznokci bez prześwitów. Pędzelek gładko i dokładnie sunie po płytce. Jest stosunkowo mały, więc uniknęłam pomalowania skórek. Emalia szybko schnie. Paznokcie malowałam późnym wieczorem, a raczej wczesną nocą i rano nie miałam na nich „kalki” pościeli. Lakier przeżył gruntowne sprzątanie, wielokrotne mycie naczyń i muszę powiedzieć, że jego trwałość jest całkiem niezła – końcówki padły pod koniec 4 dnia.

Lakier bardzo mi się spodobał i jeżeli spotkam gdzieś markę Mariza, to skuszę się na inne kolory, bo póki co, posiadam ten oraz nr 52.

A takie cudne sandałki udało mi się kupić w sh.

 
Prawy but ma delikatne starcie przy palcach, ale mimo tego bardzo mi się spodobały. Gdy doszłam do kasy i usłyszałam cenę, to jeszcze bardziej je polubiłam :D Te świetne buty kosztowały całe 3,46 zł !!!! Kwota wręcz oszałamiająca. 
Na następny sezon będą idealne :)

W odpowiedzi na pytanie, które otrzymałam mailem odnośnie nowej gazetki Superpharm - patrzyłam na serwerze - nie ma, więc pewnie będzie dostępna jutro na profilu fb Superpharm. Jak się pojawi, to oczywiście wrzucę ją tutaj. 

Pozdrawiam ciepło i dziękuję za dodawanie mojego bloga do obserwowanych :)


8 komentarzy:

  1. nie przepadam za takim kolorem na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię japonki. Naprawdę za taką cenę warto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor lakieru jest całkiem niezły.
    Ładnie będzie się prezentował przy opalonych dłoniach.

    Nigdy nie kupiłabym butów w SH.
    Choćby nie wiem, jak piękne były ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie lakier za słabo kryje, ale sandałki są świetne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kolory lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tak maluje 'na szybko' bo zle sie czuje z golymi paznokciamo :) Fajnie ze szybko schnie!

    A u mnie dziś piękna pomarańcz malinowa z China Glaze!
    http://napieknosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wygląda, lubię od czasu do czasu taki nałożyć,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!