Kameleon-owe barwy - Sensique Oriental Dream nr 265

Kolejny lakier Sensique z mojej kolorowej kolekcji. Seria Oriental Dream nr 265 Sky over silk road.






Dostępność: drogerie Natura
Cena: ok. 5-6 zł
Pojemność: 8ml
Ilość wymaganych warstw: 3 cieńsze lub 2 grubsze
Szybkość schnięcia: ok. 5-8 min, rano nie miałam odcisków pościeli
Trwałość: 2 dni - nie dał rady sprzątaniu
Łatwość zmycia: dobra, lakier nie rozmazuje się wokół skórek

Moje wrażenia po użyciu: dobrze się rozprowadza na płytce, nie smuży, ale są widoczne prześwity, dlatego konieczne są 3 warstwy, pędzelek wygodny, nie brudzi skórek. Kolor bardzo mi się podoba - fiolet zmieniający się w niebieski.




 

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy:) Mam go i lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jeszcze jakby srebrne gwiazdki dorobić :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Akurat przewrotnie kształt mi nie bardzo się podoba, ale nie narzekam :D

      Usuń
  4. piękny! to jest jeden z tych no, robakowych....oooo żuczków!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor:) Ale paznokcie to masz cudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Staram się o nie bardzo dbać i jestem mega wściekła jak któryś mi się złamie :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!