Złota brzoskwinia - lakier do paznokci Borghese.


 Borghese B200 D'Oro Peach F, bo o nim będzie dziś mowa.

Lakier ten kupiłam na stronie pataal.pl pod koniec zeszłego roku, kiedy przesyłka do paczkomatów była darmowa.
Skusiłam się na niego, bo cena była niska – 2,50zł za poj. 11,8 ml.
Niedawno pomalowałam paznokcie nim po raz pierwszy i troszeczkę się rozczarowałam. 
Lakier ma bardzo wodnistą konsystencję. Ja nałożyłam trzy warstwy, a  tak to jest za mało. Z pewnością lakier nie pokryje całkowicie i nieprzepuszczalnie płytki.
Schnie szybko, ściera się też błyskawicznie. 
Lakier posiada złote malutkie drobineczki, sam opalizuje na złoto.
Nie będzie mi ciężko go zużyć, bo będę nakładać ok. 5 warstw.





A Wy miałyście styczność z lakierami marki Borghese? Jakie są Wasze wrażenia?

 

12 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę lakier tej firmy ;)
    Kolor mimo wszystko bardzo ładny ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie spotkałam się z tą firmą, ale nie lubię lakierów tego typu (2,50zł żal nie brać!)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    trafilam tu przez przypadek ale zostaję i dodaję do obserwowanych !
    Co do posta. Efekt mi się strasznie nei podoba....kolor jak dla mnie zupełnie nie taki....a 5 warstw to chyba jakis kiepski dowcip;/
    Lakier zupelnie nei dla mnie !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki.
    Kolor w ogóle mi się nie podoba.
    Nie wspomnę już o słabym kryciu.
    Poza tym, nie lubię perłowego wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się wcale :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie dla mnie, szkoda, że nie kryje...

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam firmy, nie podoba mi się:(

    OdpowiedzUsuń
  8. lepiej by wygladal na innym lakierze ktory zakrylby linie usmiechu

    podobaja Ci sie gorsety?

    wygraj u mnie nowy gorset STRADIVARIUSa

    http://paulinaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze słyszę o tej marce, ale ten lakier nie zachęca do zapoznania się z nią bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie to zupełnie nie mój typ.No i 5 warstw?:D Masz cierpliwośc;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten lakier będzie wyglądał pięknie na kremowym różu albo czerwieni czy pomarańczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie słyszałam o tych lakierach, ten kolor zupełnie nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!