Nowości w szafie i kosmetyczce.


Jednak udało mi się skorzystać z promocji na Pampersy – musiałam jechać do drugiej Superpharm w Galerii Bałtyckiej. Tak jak się spodziewałam, tłumy, wszyscy szli na dział z pieluszkami. Zostałam też osobistą doradczynią odnośnie ilości zużywanych pieluszek, jakiego rodzaju kupić więcej itp. :D



Sama, oprócz pieluszek, skusiłam się na wodę termalną Avene, zwłaszcza że już dawno przymierzałam się do zakupu takiego kosmetyku.

W Biedronce zauważyłam przecenione produkty marki Bell. Będąc u rodziców, dostałam od mamy dwa lakiery, a sama kupiłam tusz do rzęs. Kilka tuszów mam, ale ten jest dobrze zapakowany (producenci wysyłający tusze na polski rynek powinni o czymś takim pomyśleć !), więc na pewno się nie zepsuje/skruszeje/wyschnie.


Zajrzałam również do New Yorker w celu kupienia okularów przeciwsłonecznych. Z racji tego, że był mały wybór, poszłam na dział ciuchowy i kupiłam jedną bluzeczkę. Cena była zachęcająca – 9,95zł, więc się skusiłam.



Avene, woda termalna – 8,99 zł
New Yorker, bluzeczka – 9,95 zł
Bell, tusz do rzęs Push Up – 5,69 zł

I od września wcielam w życie plan "Mniej wydawać". Nie będę się rzucać na promocje, tylko dlatego, że jest promocja/wszyscy to mają, tylko ja nie/nie znajdę tego taniej. Muszę wydenkować te produkty, które mam w szafce z kosmetykami, pozbyć, się wszystkiego, co tylko "zaśmieca" moje szafki, kosmetyczki itp. 
Mam nadzieję, że się uda. Trzymajcie kciuki !

16 komentarzy:

  1. o kurczę, bluzka świetna!
    i jestem ciekawa tego tuszu z bell, fajnie że jest tak zapakowany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te same lakiery i TEN tusz z Bella, który był pierwszym jaki miałam kiedykolwiek (mam 14 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w akcji - też ją zaczynam :)
    jak się ocknęłam, że z lakierów przygarnęłabym jeden kolor to już nigdzie nie mogę go znaleźć... a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten miętowy lakierek. Jest świetny♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzeczka:)
    Trzymam kciuki żeby Twój plan się powiódł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna bluzeczka i za jaką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam ten tusz, otworzyłam i czekam, aż zgęstnieje. na razie nie jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad tą wodą termalną, ale doszłam do wniosku, że jest mi zbędna :P

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę takiej promocji na termalkę

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja kupiłam maxymalną ilość 3 sztuk Avene bo tak sobie ostatnio pozwalam na doraźne odświeżenie podczas tych upalnych dni...a dodatkowo przydadzą się do nawilżania glinek na buxi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam ten sam tusz do rzęs, chociaż mam jeszcze dwa do wykorzystania, uhhh..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!