Mięta, miętka, miętunia - porównanie lakierów Delia Coral Prosilk, Bell Air Flow i Golden Rose Paris

Nazbierało się u mnie lakierów w kolorze miętowym, więc czas na ich porównanie.
Miętusków mam 3 sztuki:



Delia Coral Prosilk nr 156, poj. 10 ml/ok. 5 zł
Bell Air Flow Lotus Efect nr 06, poj. 10g/ok. 6zł
Golden Rose Paris nr 225, poj.11 ml/ok. 6zł


Tak wyglądają ich pędzelki


Pędzelek lakieru Delia jest krótki i wąski, więc rzadko da się nim pomalować więcej niż paznokieć.
Lakier Bell ma pędzelek dłuższy, ale tak samo wąski jak Delia.
Najdłuższy i najszerszy jest pędzelek Golden Rose – nim często „uda” mi się pomalować skórki wokół paznokcia

Muszę nadmienić, że nałożyłam trzy warstwy lakierów Delia oraz Golden Rose – pierwsze warstwy lekko musnęły kolorem płytkę, druga warstwa nadal pokazywała widoczne smugi, dopiero trzecia kompletnie pokryła paznokcie. Z lakierem Bell nie miałam tego problemu – dwie cienkie warstwy wystarczyły. Gdyby nie zależało mi na czasie schnięcia, myślę, że jedna grubsza też dałaby radę.
Lakiery nie bąbelkują po pomalowaniu. Na całkowite wyschnięcie Delii i Golden Rose potrzeba ok. 20-30 min ze względu na nałożone trzy warstwy. Bell schnie w ok. 10 min.

A teraz porównanie odcieni:
Od lewej Delia,  środek Bell, prawa strona Golden Rose




Jak widać, najjaśniejszy jest odcień Delii. Pastelowa mięta delikatnie rozbielona. Bell ma odcień pomiędzy Delią, a najciemniejszym Golden Rose. Myślę, że jeżeli miałabym tylko lakier Bell, to udałoby mi się osiągnąć taki kolor jak Delia przez dodanie troszeczkę białego lakieru.
Nie mniej jednak wszystkie posiadane przeze mnie odcienie mięty bardzo mi się podobają i używam ich zamiennie.

Przepraszam za tragiczny wygląd skórek, ale sprzątanie nie służy moim dłoniom :)

P.S.
Zmieniłam wygląd bloga, mam nadzieję, że się Wam podoba.
Pozdrawiam ciepło

19 komentarzy:

  1. Ja posiadam tylko miętuska z Golden Rose :) z delii też jest ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki :) śliczny ten intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam miętowe kolory paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie nie wiem, który bardziej mi się podoba, a żadnego nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. lakiery bardzo ładne, ale skórki wyglądają nieestetycznie...

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się środkowy taki miętus idealny

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych trzech posiadam tylko Bell i jestem z niego bardzo zadowolona:) Golden Rose wygląda kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam dla Ciebie małą radę ( mam nadzieję że Cie nie urażę ) nie dawaj dużych zdjęć jak masz skórki takie suche ;)
    poza tym najbardziej przypadł mi do gustu odcień tego Paris GR

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten z bell, jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo, nowy nagłówek:)
    Ja posiadam ten lakier z Delii , bardzo podoba mi się ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń

  11. kolor Golden Rose najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam miętuski;-) Wszystkie Twoje mi się podobają;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się Delia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj uwielbiam miętuski. wszystkie są cudowne:) z mojej kolekcji najbardziej lubię z Miss Sport:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne miętuski! Uwielbiam ten lakier na paznokciach. ;))

    Zapraszam Cię na rozdanie na moim blogu w którym możesz wygrać kosmetyczkę z niespodziankową zawartością. ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. a mnie się nie podoba nowy wystrój :-D śliweńka

    OdpowiedzUsuń
  17. Delia mi wpada pod niebieski, Bell taka leciutka mieta a z GR intensywna mięta w sumie wszystkie kolorki są abrdzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!