Lakierowy kuferek - aktualizacja #1


Czas na aktualizację mojego kuferka lakierowego.
Obecnie znajduje się w nim 65 lakierów, top coat oraz 3 odżywki do paznokci.

Wzbogaciłam się o kilkanaście lakierów, z których to kilka widziałyście zaprezentowane na paznokciach.



Planuję zrobić post porównujący lakiery w podobnych odcieniach, aktualnie posiadam cztery zestawy – żółcie pastelowe (W7-H&M), mięty (Golden Rose - Coral - Bell), turkusy (N.Y.C. - Golden Rose) oraz szarości (Golden Rose – Bell).

O te lakiery powiększyła mi się kolekcja.


Niebieskości/szarości/fiolety

* Golden Rose, Paris nr 137
* Bell Air Flow
* Delia No.1 nr 70

Zielenie:
* Bell Air Flow
* Coral Prosilk nr 156


Róże/czerwienie/brązy

*Mariza, 52 i 06
*Eveline Holografic Shine nr 401
*Delia Coral Prosilk nr 123
* Golden Rose, Classics, nr 173
*Delia No 1. nr 56.
*Wibo, seria różana.



Kiedy ja zużyję te wszystkie lakiery?

Jak możecie, to napiszcie mi numery lakierów Bell, bo na buteleczkach nic nie ma :)


15 komentarzy:

  1. śliczny ten malutki classic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi wpadły w oko szarości @___@

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten koral/róż z gr jest fenomenalny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. te różyczkowev sa super, szkoda ze przegapilam promocje na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie zauważysz a zaraz dobijesz do 100:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kobaltowy z Golden Rose bardzo mi się podoba, rozejrzę się za nim:)

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten szary i miętowy z Bell, jestem zadowolona :)
    Kobalt od Golden Rose jest piękny *__*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oszukujmy się, nie zużyjesz! Zresztą, kto by tam nosił non stop taki sam kolor na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. a tam lakier nie są drogie, i jak wysychają to kupujemy nowe:)
    tez muszę zrobić aktualizację:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mietusek Air flow bardzo fajny.
    Nie zużyjesz, nikt nie zużyje.Ale ja to sobie tłumaczę tak, że nie chodzi o zużycie tylko przyjemność płynącą z używania.Od razu lepiej, prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmieniłam adres bloga, teraz jestem pod http://nightlyw0lf.blogspot.com Jeśli chcesz mnie dalej obserwować to tylko pod tym adresem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bell Air Flow ma numerki na spodzie wyryte w szkle ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coral Prosilk i Classic Goldern Rose - przepiękne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!