Gazetka Superpharm.

Nowa gazetka Superpharm :) Obowiązuje od jutra.



















































































































































































Przepraszam, że na bieżąco nie wrzucam kolejnych gazetek Superpharm, ale nie pojawiają się one na serwerze i czekam na dostarczenie mi jej do skrzynki albo na opublikowanie na stronie fb Superpharm - tam się pojawiają dzień przed wejściem :)

Ja z nowej gazetki skuszę się na chusteczki w sześciopaku Cleanic oraz może na lakier Delia.

Z obecnie trwających dni klubu Lifestyle niezbyt jestem zadowolona. Ludzie chyba przewidują jakiś kataklizm, bo wynosili towar tonami. Chciałam kupić Pampersy, bo promocja była/jest świetna, jednak mogę tylko o nich pomarzyć - pani powiedziała, że jeden klient miał aż 15 kart !



9 komentarzy:

  1. ALe chyba nie można mieć 15 kart na jedną osobę oO? Mnie z gazetki na szczęści nic nie kusi, oprócz cieni Loreal, ale na Allegro są o połowę tańsze, więc tam zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można, ale pozbierał prawdopodobnie po znajomych itp. Kurczę ja rozumiem, że promocja, dobra cena, ale to już jest chamstwo moim zdaniem. Tak jak pani przede mną wykupiła cały zapas płynu Listerine - chodziła od kasy do kasy z mamą i obie brały.

      Usuń
  2. Hm, dziwna sprawa;/ ja nawet nie wiedziałam, że jest jakieś ograniczenie i wzięłam po 1 lub 2 sztuki niektórych rzeczy na promocji, które mnie interesowały. Rzeczywiście chamstwo... u mnie w SP też ludzie latali z pampersami... Ciekawa ta gazetka, na pewno skuszę się na jakiś lakier pachnący Revlon:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest ograniczenie 3 sztuki przy jednorazowym zakupie. Ja rozumiem wziąć te 3 sztuki, czy troszkę więcej, ale nie wykupować cały zapas. Mąż dziś specjalnie o 10 się zerwał z pracy po ma SP blisko, ale nie było Pampersów i już w ogóle nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. cena lakierów miyo na końcu mnie zabiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajj, te lakiery z Revlon mnie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. z promocją na miyo to mocno przesadzili.. ale delia wydaje się być w przyzwoitej cenie więc może zahaczę jak będę gdzieś blisko SP..

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam ochotę na maskarę z bourjois ale nie mam na nią kasy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!