Zakupy włosowe.

Żeby nie było, że robię same zakupy ciuchowe, tym razem kupiłam kilka produktów do włosów :)
Mam nadzieję, że będą dobrze się sprawować.


* Joanna Naturia, Szampon do włosów suchych i zniszczonych Miód i cytryna - 3,49 zł
* Joanna Naturia, Szampon do włosów zniszczonych, po trwałej ondulacji lub rozjaśnianych Len i rumianek - 3,49 zł
* Malwa, Woda brzozowa - 2,59 zł
* Malwa, Gloria, Maska do włosów suchych, zniszczonych i łamliwych - 6,49 zł
* Farmona, Jantar, Odżywka do włosów i skóry głowy - 10,99 zł

Jeżeli miałyście któryś z tych kosmetyków dajcie znać, czy u Was się sprawdził :)

 

24 komentarze:

  1. Joanna mnie ciekawi, muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Wodę brzozową z Malwy miałam i była świetna - dużo lepsza niż ta Isany. Włosy były po niej miękkie, gładkie i błyszczące i przedłużała ich świeżość przy czym nie przesuszała skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż właśnie użył tej wody i powiedział, że jest o niebo lepsza od tej z Isany.

      Usuń
  3. Polecam Ci także maskę do włosów Sleek Line -Stapiz Genialny produkt:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, używałam :) Całkiem fajny produkt :D

      Usuń
  4. Mam Glorię, ale używam tylko z półproduktami, bo sama niewiele mi daje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam, że ona jest dobra z innymi produktami.

      Usuń
  5. Kurcze, a ja bym chciała gdzieś wreszcie znaleźć tą maskę Gloria ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jantar też niedługo zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z tych produktów, ale zainteresowałaś mnie tym niebieskim szamponem z Joanny. Muszę się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic, ale Jantar bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam żadnego z tych produktów. Ciekawi mnie ta wcierka Jantar, gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorwałam ją na doz.pl :D Trzeba się na nią czaić, bo nigdy nie wiadomo kiedy ją rzucą, a i tak w ciągu chwili od udostępnienia się rozejdzie.

      Usuń
  10. Ja też mam Glorię, ale jeszcze w starym opakowaniu. Nawet jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam tą maskę z Glorii,jestem ciekawa jak się sprawuję:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wstyd się przyznać, ale niczego nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  13. z Naturii kupuję tylko odżywki bo szampon ma SLS-y

    OdpowiedzUsuń
  14. jantar miałam i sama nie wiem co o nim myśleć. przed nim używałam wcierki rzepy joanny i widziałam efekty. a jantar nie dawał bardzo widocznych efektów, choc myslę, że troszke wlosy odżywił..

    OdpowiedzUsuń
  15. ja miałam tylko wodę brzozową- w sumie jeszcze mam bo jakoś nie mogę zacząć używać :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Po Jantarze pojawiło się u mnie dużo babyhair:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem w trakcie poszukiwania jakiegoś dobrego ziołowego szamponu.
    Myślę, że kupię coś z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tanie zakupy:) ta maska mnie zewsząd atakuje:) a szampony z Joanny są podobno dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo tego, włosy będę szczęśliwe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!