Szafa znów się zapełnia...


Lubicie zakupy?

Ja mogę mieć miano zakupoholiczki bez szans na wyleczenie ;)

Wyprzedaże atakują ze wszystkich stron, więc jak się mam im nie oprzeć? No jak?

Tak więc zawartość szafy powiększyła się o kilka ciuszków. Lakierowy kuferek też nie pozostał w tyle i kilka kolorków dołączyło do kolegów – dawno lakierowych zakupów nie robiłam, więc miałam prawo :D Dla męża też coś się znalazło


* Davidoff, Cool Water, dezodorant w naturalnym sprayu 65 zł/75 ml
* Wibo, lakiery różane, dwa odcienie 1,29 zł/szt
* Golden Rose, Classics nr 173 3,20 zł oraz Paris nr 131 5,90 zł. Oba pasują do zakupów ciuchowych.


A teraz czas na szafę:

* H&M, dwie bokserki z organiczną bawełną, dział dziewczęcy, 14,90 zł/szt
* H&M, spodnie kobaltowe z zamkiem z tyłu 39,90 zł





 I  lumpeksowe łowy sobotnie:

* Betty Barckley, piękny, NOWY ! pastelowy sweter z grubej wełny. Zapłaciłam za niego całe 7,73 zł.
* Czarne spodnie rurki 7/8. Lekko sprane, wyższy stan. 6 zł





Lakiery idealnie pasują do nowych zakupów :)





27 komentarzy:

  1. Spodnie są świetne! Złapałaś z wyprzedaży, czy z normalnej kolekcji?
    Cool Water! <3 Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalna kolekcja :) Są z działu Divided i były jeszcze czarne, czerwone i w czarno-białe wzory :)

      Usuń
  2. te spodnie niebieskie są cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ te spodenki są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Davidoff, Cool Water <3 mój TŻ ma już z 3 lata i dalej ma połowę butelki (codziennie się nim "psika") ;p kobaltowe spodnie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwały zapach z tego Davidoffa - mąż się psika rano, a jak wraca z pracy dalej czuć, co najlepsze, jak bierze na ręce synka, choć na chwilkę, to synuś pachnie potem tatusiem :D

      Usuń
  5. spodnie niebieskie są cudne

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te lakiery, koniecznie pokaż jak wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pokażę :) Na razie uskuteczniam zużywanie otwartych :)

      Usuń
  7. te spodnie niebieskie to wyprzedaż? oby u mnie były...
    też zgarnęłam te dwa lakiery wibo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, spodnie są z nowej kolekcji, dział Divided. Mogą leżeć na stole lub wisieć na wieszakach. Są jeszcze czerwone, czarne i biało-czarne.

      Usuń
  8. o, dzisiaj też upolowałam te lakiery z Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się skusiłam, bo cena niska - na stópki będą idealne.

      Usuń
  9. Ten sweter ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się zdziwiłam, że w sobotę, kiedy już prawie nic na wieszakach nie ma, sam bidulek sobie wisiał. W ostatniej chwili go chwyciłam, bo jedna dziewczyna miała na niego oko :D

      Usuń
  10. Podobają mi się lakiery z Golden Rose! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham zakupy. A swoją drogą twoje bardzo udane :)

    obserwuje i zapraszam do mnie
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kto nie lubi zakupów i do tego wyprzedaży? Mój portfel ostatnio też cierpi przez to, że cały czas znajduję coś co idealnie do mnie pasuje :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze jak jestem w rossmannie to zapominam zerknąć czy zostało jeszcze coś z "różyczek" :)
    łowy lupmeksowe - pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  14. super zakupy! :)))
    sh też się spisał widzę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!