Projekt denko #5 i #6, czyli skumulowane puste opakowania i saszetki.

Maj pod względem zużytych opakowań i saszetek okazał się mizerny, więc postanowiłam połączyć denkowanie majowe z czerwcowym, a przy okazji troszkę zmienić formułę projektu denko.

To mi się udało zużyć w ciągu dwóch miesięcy:



Pielęgnacja twarzy:


* Isis Pharma, Ruboril Expert S, Krem do skóry naczynkowej i ze skłonnością do rumienia, suchej i wrażliwej - pisałam już wiele o tym kremie. Posiadaczkom rumianych policzków i naczynek serdecznie go polecam - zmniejsza rumieńce i zapobiega ich występowaniu.
Cena standardowa to ok. 80 zł/30 ml, w promocji w Superpharm można go kupić za ok. 60 zł lub w promocji 2za1 (dwa kremy bądź krem + woda micelarna). 
Ponowny zakup: TAK - jeżeli będzie w dobrej promocji.
* Ziaja, Herbika Plant, Krem pod oczy z bławatkiem - pisałam o nim TU. Ogólnie nie polecam, bo szkoda wydać pieniądze na coś, co nie działa. 
Cena to ok. 6 zł/15ml. 
Ponowny zakup NIE - nie skuszę się już na żaden krem pod oczy z serii HerbikaPlant, a także innych Ziaja (ostatnio kupiłam krem z serii Calma - zaćmienie umysłu miałam chwilowe).

Pielęgnacja ciała:


* BeBeauty Spa, Masło do ciała z wyciągiem z pestek winogron - notka o nim TUTAJ. Bardzo dobry kosmetyk. Warto go kupić, bo świetnie nawilża skórę - sprawdziłby się w czasie zimy oraz dla osób z przesuszoną skórą. 
Cena - 6 zł/200 ml. 
Ponowny zakup TAK - jeżeli go dorwę w Biedronce to na pewno zrobię zapas.
* Emolium, Emulsja do ciała - więcej TU. Całkiem przyjemny kosmetyk, choć minusem może być parafina w składzie (staram się eliminować kosmetyki z tym składnikiem), jednak w tym produkcie jest ona niezbędna - utrzymuje nawilżenie skóry i sprawia, że jest ona gładka. 
Cena apteczna to ok. 30-35 zł/400 ml.
Ponowny zakup - MOŻE - aktualnie będę wykorzystywać Kozie Mleko Ziaja
* Ziaja, Oliwkowe mydło pod prysznic - na razie najlepsze z tych, które używałam (Blubele oraz Sopot Spa), nie wysusza mocno skóry, jest wydajne, dobrze się pieni, pachnie typowo dla całej serii oliwkowej. 
Cena - ok. 6 zł/500ml
Ponowny zakup - TAK - o ile zużyję wszystkie zapasy żelowe :)
* Garnier Minerals, antyperspirant w kulce Action Control -  kupiłam go dawno temu, w sumie nie wiem, dlaczego się na niego skusiłam, bo kulkowych dezodorantów nie trwię (chyba kolejne zaćmienie umysłu). Nie podobało mi się to, że zawartość wylewała się poza kulkę i całe opakowanie było brudne. Druga sprawa - długo schnął, więc musiałam czekać z założeniem koszulki. Zapach jest świeży, ale nie czuć go w ciągu dnia.
Cena - ok. 10 zł/50 ml
Ponowny zakup - NIE - ze względu na kulkę, nie przeczę, że zakupię sztyft.
* Jonhson's Baby, Mleczko pielęgnujące do ciała oraz Krem pielęgnujący z oliwką - zamówiłam próbki tych kosmetyków do przetestowania, bo słyszałam/czytałam, że często dzieciaczki mają po nich wysypkę/uczulenie. Mój synek na szczęście nie dostał krostek, jednak te kosmetyki nie są jakieś nadzwyczajne. Krem z oliwką nie pomógł nawilżyć suchej skóry, ba, nawet miałam wrażenie, że pogorszył jej stan - była porządnie wysuszona.
* Rękawica do peelingu - tą akurat miałam dołączoną do depilatora. Bardzo fajny i użyteczny przedmiot - peeling nią wykonany jest o niebo lepszy niż jakimkolwiek kosmetycznym zdzierakiem (no może kawowy scrub jest minimalnie gorszy). Bardzo lubię używać rękawicy, bo zostawia skórę gładziutką. Kupiłam jej zamiennik w Rossmannie i muszę powiedzieć, że ma gorszą siłę tarcia - materiał jest mniej chropowaty, więc będzie pasować zwolenniczkom słabszego peelingowania. 
Cena - ok. 4 zł
Ponowny zakup TAK, tylko poszukam innej.

Pielęgnacja włosów:


* Pharmaceris, H-Keratineum, Szampon wzmacniający - połowę stosował mąż, a połowę ja. Szampon się bardzo dobrze (nawet za dobrze) pieni, potrzeba jego małą ilość do umycia średniej długości włosy. Czy działa? Nie jestem niestety w stanie tego stwierdzić. Włosy mi nie wypadają, ale zrobiły się mocniejsze i bardziej sprężyste. 
Cena - ok. 20 zł/250 ml
Ponowny zakup - NIE, wolę ziołowe szampony.
* Stapiz, Maseczka do włosów farbowanych z jedwabiem i pestkami słonecznika - recenzja znajduje się TUTAJ. Ogólnie dobra maseczka, chociaż jej działanie mogłoby być silniejsze ;) Włosy są miękkie, gładkie, nie elektryzują się. W konsystencji bardziej jak odżywka.
Cena - ok. 15-20 zł/200 ml
Ponowny zakup - MOŻE - na razie mam do wykorzystania Biovax do włosów zniszczonych
* Garnier, odżywka dołączona do farby Casting Creme Gloss - szkoda, że nie produkują jej do regularnej sprzedaży. Odżywka jest świetna - włosy są gładkie, kolor zachowany, błyszczy pięknie. 

Kolorówka/lakiery do paznokci/pielęgnacja ust/perfumy


* Carmex, balsam ochronny wiśniowy - bardzo lubię wszelkiego rodzaju Carmexy, dużo pisać nie muszę, większość z Was je zna :) Aktualnie czaję się na truskawkowy i jaśminowy.
Cena - ok. 7-9 zł
Ponowny zakup - TAK
* Incandessence, Avon - roletka. Lubię przenośne perfumy, zwłaszcza gdy mam je w większym opakowaniu, a jedynie poprawiam zapach w ciągu dnia.
Cena - ok. 10 zł
Ponowny zakup - MOŻE, gdy będę miała dostęp do katalogu Avon.
* Golden Rose, Miss Selene i Sweet Color - te muszę wyrzucić, bo zgęstniały. O liliowym pisałam TU, a o kawowym TUTAJ.
Cena - ok. 3-4 zł/8 ml
Ponowny zakup - TAK
* LipSmacker o smaku gumy balonowej - o nim wspominałam w notce dotyczącej moich kosmetyków do pielęgnacji ust. Poza smakiem gumy Orbit dla dzieci nie urzekł mnie niczym więcej. 
Cena - ok. 10 zł
Ponowny zakup - NIE, nie chcę kupować czegoś, co ma być tylko gadżetem.
* Wet'N'Wild sypki puder mineralny - notka o nim. Moim zdaniem dobry kosmetyk, który warto wypróbować. Dobrze kryje, oczywiście nie jest "super szpachlą" ;), ale daje radę.
Cena - ok. 8 zł/9g
Ponowny zakup - MOŻE, jeżeli go znów znajdę w Pepco.

Maski, maseczki, próbki, próbeczki


Próbki:
* Marion, kokosowy żel peelingujący pod prysznic - drobinki ścierające są małe i delikatne - mogę je przyrównać do sławnego peelingu Isana z czekoladą i wanilią. Zapach dość sztuczny (ale czy jakikolwiek kosmetyk ma prawdziwie kokosowy zapach?), ale w miarę przyjemny.
* Ziaja, Intima, Kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem hialuronowym - lubię płyny Ziaja, bo są tanie, mają dużą pojemność, nie podrażniają, a łagodzą podrażnienia. Ten akurat jest nawilżający, ale ja nie patrzę na takie "cuda" ;)
* Nivea Long Repair, Regenerujące szampon i odżywka do włosów długich - szampon dobrze się pieni, dokładnie myje włosy, nie plącze ich. Odżywka wygładza włosy, stają się one miękkie i sypkie.

Maseczki:
* H&M, Czekoladowa maseczka głęboko oczyszczająca - zapach ma przecudny - czekolada !!! Prawdziwa czekolada ! Maseczka ma bardzo gęstą, kremową konsystencję. Gdy zaschnie na twarzy, tworzy się skorupka, ale łatwo ją zmyć. Skóra jest gładka i delikatna, wyraźnie czuć oczyszczenie.
Cena - 5 zł/15g
Ponowny zakup - TAK !
* Marion, Maseczka odżywczo-nawilżająca - maseczka ma rzadką konsystencję, zapach mocny - lekko alkoholowy. Nawilżenie i odżywienie jest średnie, skóra jest gładka, jednak nie wyraźnie nawilżona.
Cena - ok. 1,50 zł/ 7,5 ml
Ponowny zakup - NIE, nie kupię ponownie czegoś co nie działa.
* Ziaja, Kozie mleko, Mleczny kompres - zapach specyficzny dla całej serii Kozie mleko, maseczka ma średnio gęstą konsystencję, jest biała. Dobrze nawilża i wygładza skórę - po jej użyciu jest gładko, delikatnie i przyjemnie.
Cena - ok. 1,50 zł/7ml
Ponowny zakup - TAK
* Dax Cosmetics, Maseczka S.O.S. ze złotem i kwasem hialuronowym - maseczka jest średnio gęstej konsystencji, zapach przyjemny, kolor kremowy ze złotymi, widocznymi drobinkami. Skóra po jej użyciu jest nawilżona, wygładzona, jednak dla mnie minusem są drobinki. 
Cena  -1,50 zł/10 ml
Ponowny zakup - NIE, ze względu na rozświetlenie.
* Dax Cosmetics, Rozgrzewająca maseczka sauna - bardzo ją lubię, wyraźnie otwiera i oczyszcza pory. Dodatkowym plusem dla mnie jest uczucie rozgrzania skóry - dla naczyniowców nie jest wskazane, jednak ja jej używam tylko na nos. 
Cena - ok. 3,50 zł/10 ml
Ponowny zakup - TAK
* Marion, Kremowy peeling do twarzy z ziarenkami z winogron - wszystko byłoby fajnie, gdyby nie to, że efekt wygładzenia skóry daje parafina na drugim miejscu, a nie drobinki ścierające z winogrona, które swoją drogą są dość grube i agresywne. Konsystencja jest kremowa i gęsta.
Cena - ok. 1,50 zł/10 ml
Ponowny zakup - NIE, nie podoba mi się parafinowe wygładzenie.
* Marion, Głęboko oczyszczający płatek na nos - nie zauważyłam zlikwidowania wągrów, w sumie nie zauważyłam niczego dobrego, co by mógł ten płatek robił. Zanieczyszczenia jak siedziały, tak siedzą nadal, jedynie co, to skóra jest podrażniona od odklejenia płatka.
Cena - ok. 2 zł/szt
Ponowny zakup  - NIE, nie działa = szkoda pieniędzy.


Tak więc się prezentuje mój spóźniony projekt denko. 
W planach mam tyleee postów, jedynie brak czasu sprawia, że nie mogę ich skończyć, ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni.

Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny i obserwowanie mojego bloga :)

  

21 komentarzy:

  1. również lubię masła z biedronki :) carmex<3

    OdpowiedzUsuń
  2. duze te denko :D Ciekawy masz blog :)

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masło do ciała wiem że jest bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore denko jak na dwa miesiące :D Ja też uwielbiam Carmexa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No, spore denko, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym chciała, żeby ta odżywkę do farby Garniera można było kupic, bardzo ja lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaciekawil mnie ten szampon z pharmaceris .
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uzbierało się trochę. Ja planuję zakup tego szamponu pharmaceris

    OdpowiedzUsuń
  9. no kochana zaszalałaś:)
    też nie lubię roll-on Garniera, spray jest świetny, a o kulce mam to samo zdanie co TY:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam peeling Marion i nie przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore zużycia:) ja tej maski do włosów nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mama używa tej odżywki do włosów, co jest dołączana do farb i również ją sobie bardzo chwali :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tego:)
    A rekawicy poszukaj w the Bodu shop.Mają całkiem niezłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kiedyś o nią pytam na blogu. Orientujesz się jaka jest cena?

      Usuń
  14. Postarałaś się :) Spore denko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet lakiery się znalazły;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja mam taką rękawicę do peelingu:) Straaasznie ją lubię jednak też szukam czegoś nowego...wybrałaś już coś w tej kwestii?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling kawowy :) ewentualnie poszukam bardziej szorstkiej rękawicy :)

      Usuń
  17. Powoli przymierzam się do kosmetyków Isis Pharma. Szczerze podoba mi się ich oferta Ruboril Expert S, Krem do skóry naczynkowej i ze skłonnością do rumienia, suchej i wrażliwej szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!