Gazetka Superpharm od 12.07

Kolejna gazetka Superpharm :)




Miłego oglądania :)

4 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za superpharm. Kiedyś byłam, nie mogłam się tam ogarnąć. NIE!

    Ale zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam u siebie superpharm,lipa ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uffff, całe szczęście! Nic mnie nie skusiło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja uwielbiam superpharm i zawsze czaje sie tutaj aby wczesniej obejrzec gazetke, tam sa takie promocje matko naprawde w aptece samej to naprawde warto zagladac zreszta tak samo kosmetyki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!