Zakupy, znów zakupy...

Pytałam Was, jak się sprawuje pędzel do pudru EcoTools - dziękuję za wszystkie opinie. Właśnie stałam się jego posiadaczką :)


W Superpharm wykorzystałam kody zniżkowe dostępne z kartą LifeStyle i szampon Klorane kupiłam za 17 zł, a nie za 30 zł :)
Do tego załapałam się na promocję, gdzie przy zakupie za min. 30 zł można kupić jeden z dwóch produktów w cenie promocyjne 9,99 zł - aktualnie do wyboru są woda termalna Avene 150 ml oraz tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie. Oczywiście wybrałam tusz ;) Na moje nieszczęście poczeka w kolejce, bo mam kilka innych (jak nigdy) do wykorzystania.
Dziś w Tesco chwyciłam szybko zestaw maska i peeling do stóp Dax Cosmetics. 

Ceny:
Klorane - cena regularna 29,99 zł (kupiłam za niecałe 17 zł)
Pędzel do pudru EcoTools - 29,99 zł
Dax Cosmetics maska i peeling do stóp - 1,99 zł
Max Factor tusz do rzęs - 9,99 zł

Czytałam, że nie możecie znaleźć tych holograficznych lakierów Eveline - ja swoje sztuki kupiłam w Tesco - poszukajcie tam, na dziale kosmetycznym. Mogą być albo w takim kulistym pojemniku-standzie albo tam gdzie akcesoria kosmetyczne (pędzelki do farbowania, kosmetyczki...). Ja dziś znalazłam tylko bezbarwne.

11 komentarzy:

  1. O mateczko! Nie wiedziałam, że w Tesco są lakiery. U mnie głównie widuję kosmetyki do pielęgnacji. Żadnej kolorówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego szamponu Klorane.

    OdpowiedzUsuń
  3. cena tego tuszu faktycznie bardzo dobra! Ja się na niego czaję w promocji Rossmanna ale nie mam wielkich nadzieji że uda mi się go zdobyć, bo nie tylko ja na niego poluję pewnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w tesco lakiery? :D to ja naprawdę muszę się mocno przyglądać :) pędzel dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak się sprawuje ta maseczka do stóp? :) bo widzę ju już na którymś blogu z kolei :)
    i dobrze jest mieć takie kody zniżkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dax Cosmetics maska i peeling do stóp ślicznie pachnie, trochę działa

    OdpowiedzUsuń
  7. ten tusz za 10 też bym przygarnęła bo go bardzo lubię ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ten pędzel do pudru jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się załapałam na pędzel do różu i podkładu:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję szamponu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!