Wygrana w rozdaniu u Natury i piękna :)

I kolejna wygrana :) Tym razem posiadaczką stałam się dzięki rozdaniu u Natura i piękno.


Dziękuję Ci serdecznie, że mogłam wziąć udział w Twoim rozdaniu i przy odrobinie szczęścia wygrać jedną z dostępnych nagród :) I przepraszam, że dopiero teraz publikuję post, ale daje mi się we znaki brak czasu.


Paczka ogromna, a po jej otwarciu do moich nozdrzy dodarł mega bajeczny zapach.

 
Po przejrzeniu zawartości stwierdzam, że tak to wszystko ładniutko wygląda, że żal rozpakowywać - niezmiernie cieszy oko (i nos, bo jak pisałam, zapach jest bajeczny).



Ale będę miała testowania :) 

23 komentarze:

  1. super, że wszystko się podoba i doszło całe i zdrowe:) przyjemnych testów życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, ale rarytasy :) A jak jestes szcześciara w losowaniach to zapraszam na rozdanie u mnie. Wprawdzie nie ma takich rarytasów, ale może się Tobie spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale będę miała czytania ahhh może i sama kupie coś i nawącham się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniała paczka:)
    Zazdroszczę i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej i życzę udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow piękna wygrana, cudownie zapakowane

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm, cóż za wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie wszystko bajecznie wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  10. O rajku! Cudownie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!