Smaczne masło - Be Beauty.

Czas na powrót ;)

Zacznę od recenzji świetnego produktu za niską cenę. To kosmetyk, który czasowo jest dostępny w Biedronce i jestem pewna, że dużo z Was go zna.

Jest to Cytrynowe masło do ciała Be Beauty Spa z wyciągiem z pestek winogron. Kosztowało 6 zł/poj. 200 ml.























Masło jest zapakowanie w odkręcane, plastikowe opakowanie w ładnym, zielonym kolorze - od razu rzuca się w oczu i zachęca do użycia. 

Pierwsze, co "uderza" po otwarciu opakowania to zapach - śliczny, cytrynowy, bardzo apetyczny.

Kolor jest lekko limonkowy, a masło nie zawiera drobinek (nie lubię się świecić, więc mi to odpowiada)

Konsystencja jest bardzo zwarta - typowe masło, twarde, zbite, ale dające się swobodnie rozsmarować na skórze. Wystarczy jego niewielka ilość, aby idealnie nawilżyć ciało.

I skład jest całkiem przyjemny - na drugim miejscu masło shea, kolejne miejsca to masło kakaowe i olej sojowy. Mały minusik to silikon, alkohol i paraben, ale i tak jest dobrze :)


A teraz działanie.
Kolejne zaskoczenie. Naprawdę to masło jest warte uwagi. Stosowałam je na skórę nóg - łydki wymagały troszeczkę lepszego nawilżenia i ten kosmetyk się sprawdził. Wystarczyła mała ilość aby dokładnie pokryć całe nogi. Mimo zbitej konsystencji łatwo się rozprowadzało pod wpływem ciepła ciała. Używałam go średnio co 3 dni, więcej nie miałam potrzeby - nawilżenie było bardzo dobre, a opakowanie wystarczyło mi na ok. 1,5 miesiąca.

Jeżeli jeszcze spotkam ten kosmetyk w Biedronkowej ofercie to na pewno zaopatrzę się w kilka opakowań.

14 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada, ale niestety nie mam blisko Biedronki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ochotę na te masła, bo są świetne. w moim mieście są 4 biedronki i tylko w jednej znalazłam masło i akurat te...nie lubię tego zapachu. szkoda,że nie ma innych. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam wersję mango z połyskującymi drobinkami i jest fantastyczne. Szkoda, że nie ma go w stałej ofercie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam masła z Biedronki, może kiedyś się na nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam tego, ale inne, które jak się okazało było stare i nie miało tej konsystencji co trzeba, zraziłam się tym:(

    OdpowiedzUsuń
  6. masła jeszcze nie miałam, ale wczoraj kupiłam peeling i po pierwszym użyciu jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie mialam nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda jak prawdziwe masło.Chętnie bym spróbowała ale niestety w żadnej Biedronce tych maseł nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. jedyne, którego nie miałam z Biedronki ;) u mnie już nie ma tych maseł od dłuższego czasu więc raczej się nie załapię

    OdpowiedzUsuń
  10. 6zł :O dobrze, że budują mi biedronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W mojej Biedronce już ich nie mają :(

    OdpowiedzUsuń
  12. mi wszystkie cytrynowe zapachy kojarzą się z kostką do kibelka;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!