Nowości #1 - w mojej kosmetyczce.

Fajnie jest nie biegać po sklepach, a kosmetyczka sama się powiększa ;) Wszystko to dzięki mamie, która przy okazji odwiedzin wnusia zaopatrzyła mnie w kilka kosmetycznych produktów, a i ja nie mogłam się powstrzymać przed zakupami :)


Najpierw prezenty.
* Eveline Spa, Bioenergetyzujący balsam do ciała z orchideą. 
* Eveline, płyn micelarny Magia Orchidei
* Eveline, automatyczna kredka do oczu z gąbeczką. 
* Eeveline, tusz do rzęs Volumix Fiberlast.
* Kolastyna, Refresh, peeling do twarzy z mikrogranulkami złuszczającymi.
* Dax Cosmetics, peeling enzymatyczny z minerałami morskimi i enzymem z papai.
* Oriflame, mydełko.


A teraz moje zakupy:
* Isae, dezodorant.
* Ziaja, Calma, krem pod oczy
* Carmex miętowy
* Eveline, maseczka Magia orchidei.


Może macie któreś kosmetyki z mojej listy nowości i możecie mi coś o nich napisać? Czekam na komentarze :)
 
Dziś udam się do Superpharm, więc możecie się spodziewać kolejnych nowości kosmetycznych.
A w najbliższych dniach pokażę Wam, co udało mi się upolować na wyprzedażach :)



19 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa wszystkich produktów, bo żadnego nie miałam (no oprócz carmex'a) także czekamy na recenzję :)
    http://www.tanecznedusze.blogspot.com/2012/06/rozdanie.html#comment-form na moim blogu trwa już rozdanie, zapraszam :D ZAGŁASZAĆ SIĘ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie interesuje ten krem z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Carmex miętowy muszę sobie kupić:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie miałam żadnego z tych produktów, ale ciekawi mnie ten miętowy Carmex:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zamieszczę post o Carmexach :)

      Usuń
  5. ale ci dobrze:)
    ciekawi mnie płyn micelarny eveline

    OdpowiedzUsuń
  6. Carmex miętowy♥
    Nigdzie go nie spotkałam.. aż dziwne bo fanatycznie poszukuję wszystkiego co ma chociaż namiastkę mięty.
    Przeczytałam u Ciebie o balsamie babydream na rozstępy. Poleciałam dziś do Rossman'ów i w żadnym nie było. A już widziałam jak moje rozstępy zaczynają znikać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carmex kupiłam właśnie w Rossmanie :) Jeszcze widziałam truskawkowy.

      Usuń
  7. miałam tylko carmex - świetny :) lubię go zjadać :P

    chciałam jeszcze dodać, że fajną masz tą mamusie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu mamy :) My się lubi tak dzielić nowościami, bo każda z nas zawsze znajdzie coś ciekawego :)

      Usuń
  8. łoo, tej to dobrze.. :D tak jak koleżanki wyżej, carmex miętowy u mnie gościł i gości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas się widzę z mamą, więc trzeba nadrobić zaległości :D

      Usuń
  9. Super produkty, lubię carmexa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling z kolastyny wygląda ciekawie ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!