Srebrny pył - Eveline holografic shine nr 406

Kolejny holograficzny lakier Eveline z mojej kolekcji :)
Tym razem nr 406 - księżycowy srebrny kolor, prawdziwie holograficzny.


Jak widzicie, pędzelek ma lekko ścięty, co nie utrudnia malowania (w innych egzemplarzach pędzelki były pełnowartościowe).

Identycznie jak pozostałe kolory, ten dobrze się rozprowadza, szybko schnie, nie smuży. Wytrzymał spokojnie 3 dni - ja już go zmyłam z myślą o paznokciach w innej barwie.
Minus tego koloru to konieczność nałożenia 3 warstw, bo dwie niestety nie wystarczają.

A tak się prezentuje na paznokciach:

W słońcu/ w cieniu



Przymierzam się kupna pędzla do pudru, bo aktualnie posiadany z zestawu LancrOne jest już na wymarciu (wypadają z niego włoski i zaczyna drapać).
Chciałam się skusić na ten z EcoTools - czy używacie bądź miałyście z nim styczność? Jak się sprawuje, czy nie gubi włosków i łatwo go utrzymać w czystości?
Dajcie znać, bo ten LancrOne już doprowadza mnie do szału ;)

23 komentarze:

  1. ja mam EcoTools'a do pudru i go kocham :) jest milusi, lubi się myć bo jeszcze ani jeden włosek mu z głowy nie spadł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaa <3 miałam go kiedyś. To był mój pierwszy lakier z serii holo :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam EDM do pudru :) polecam ;)

    A lakier jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten lakier - ja nigdzie ich nie mogę znaleźć ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam ecotools - i jestem pod ogromnym wrażeniem jego możliwości

    chce napisać o nim recenzje :) ale złamałam statyw :P i nie mam siły aby trzmać 2kg aparat w ręce a jednocześnie pokazać np. włosie

    OdpowiedzUsuń
  6. ten ślicznie wygląda na paznokciach, chyba najładniej z całej serii...

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko ja miałam zestaw pędzli z Lancrone - co za masakra! i zakupiłam do pudru EcoTools właśnie i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor lakieru w buteleczce nie bardzo mi się podoba.
    Jednak efekt na paznokciach (przynajmniej Twoich) jest niesamowity! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. O wielkie zdziwienie,nie przepadam za tymi lakierami ale ten jakoś ładniej się prezentuję:D

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę sobie kupić kiedyś holograficzny, ale to chyba nie będzie eveline...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose ma lakiery holograficzne :)

      Usuń
  11. jest śliczny, o wiele ładniejszy niż moje holo Golden Rose :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie bym musiała kupić z Golden Rose dla porównania :D

      Usuń
  12. mam EcoToolsa do pudru - mój pierwszy pędzel od ET :) nie gubi włosia, jest mięciutki, łatwo się go myje, nie odkształca się - polecam! (pisałam kiedyś o nim;))
    jestem ciekawa jak się zmywa ten lakier, bo wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i kolejna pozytywna opinia :) czyli EcoTools będzie moim nowym nabytkiem.
      Lakier zmywa się o dziwo dobrze, nie muszę długo trzymać wacika na paznokciu i schodzi w całości :)

      Usuń
  13. ciekawy, choć odcień wybrałabym inny

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ten kolor lakieru! a pędzel z ecotools polecam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżeli chodzi o kolor, to mnie akurat nie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!