Zakupy ciuchowe.

Druga część postu zakupowego - ciuchowa :)


A tak się po kolei prezentują ciuszki:

* T-shirt House, przeceniony z 19,90 zł na 9,90 zł. Rozmiar S. Kupiłam go w Fashion House.


* Bokserka H&M. Kosztowała 19,90 zł. Rozmiar S. Myślę, żeby kupić jeszcze jakiś kolor :)


* Satynowa koszula H&M. Kupiłam ją w przecenie z 79,90 zł na 20 zł. Rozmiar S. 


* Bordowa koszula H&M Mama. Rozmiar s. Tak samo kupiona z przeceny z 79,90 zł za 20 zł. Planuję skrócić jej rękawy :)


* Koszula H&M Mama. Rozmiar S. Też z przeceny 79,90 zł na 20 zł.


* Tunika kupiona w lumpeksie. Rozmiar M/L. Kosztowała 14 zł.


* Spódnica Atmosphere. Rozmiar 12/40. 18 zł. Z niej jestem najbardziej zadowolona. Zastanawiałam się długo, czy ją brać, skoro teraz i tak jej nie założę. Po szybkiej konsultacji telefonicznej z mamą, wróciłam po nią bardzo szybko :D


* Zakupy z Pepco - tenisówki malinowe (na zdjęciu wyszły koralowo bardziej), rozmiar 38 (noszę 36 :D) kupione za 9,90 zł oraz kosmetyczka do szpitala też za 9,99 zł :)



Dziś jedziemy z mężem do IKEA po komodę na rzeczy synka, więc zajrzę do H&M z zamiarem kupna jeszcze kilku bluzeczek - podejrzewam, że skuszę się na kolejną bokserkę oraz jakąś bluzeczkę na krótki rękaw :)

Jutro wizyta. Pewnie już ostatnia ciążowa. W poniedziałek szpital i wpisanie się na listę. Do tego czasu mały ma jeszcze siedzieć w brzuszku, a od poniedziałku niech się dzieje, co chce ;) Synuś dostał ode mnie ksywkę "uciekinier pępkowy" - cały czas usilnie wypycha mi piąstką pępek - chyba wie, że wyjdzie na świat górną stroną brzucha :D
 
 

36 komentarzy:

  1. ciekawe, choć nie w moim guście;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy :D
    Ta tunika fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bokserek latem i nie tylko nigdy za dużo w damskiej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Ja mam już całe trzy - białą, czarną i tą morelową. Jeszcze jutro jak mi się uda, to kupię granatową :D

      Usuń
  4. Ile ładnych rzeczy, zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na jakiś czas zakupów mi wystarczy :)

      Usuń
  5. Takie pytanie, czy w Fashion House w Gda? a Mac jest w Gda?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAC jest w Warszawie w Złotych Tarasach i w Krakowie, chyba w Galerii Krakowskiej lub Bonarce. W Gdańsku salonu nie ma :)

      Usuń
    2. tak , krakowskiej jest :) a sprzedaje tam Pan co wygląda jak elf <3

      Usuń
  6. Uwielbiam bokserki z H&M, w tamtym roku kupiłam kilka i są naprawdę świetne. W tym roku nie widziałam takich samych, tylko takie na cieniutkich ramiączkach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś widziałam kilka rodzajów, chciałam z tej co mam, tylko granat i nie było. Jutro jadę przed wizytą do Bałtyckiej to tam zobaczę czy jeszcze jakąś granatową dorwę :D

      Usuń
  7. Chyba nie mogę czytać takich postów, bo od razu mam ochotę lecieć na zakupy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo;)Bardzo udane zakupy:)

      Usuń
    2. Mi wystarczy jak posiedzę na wizażu na modzie i dostaje szału, że tyle jest fajnych rzeczy na tę porę, a ja nie założę, bo gdzie zmieszczę brzuszek :D

      Usuń
  8. zakupy bardzo udane :) kosmetyczka trochę za mała jak dla mnie ale bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyczka jest większa niż trampki :D

      Usuń
  9. super ciuszki i bardzo dobrze że kupiłaś spódniczkę jest Boska:D

    synuś już chce do mamy na rączki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synko biega i szaleje w miarę możliwości i miejsca, ale żeby wyjść to chyba mu się nie spieszy :D

      Usuń
  10. Najbardziej mi się spodobały trampole :)) Kocham takie kolorki i muszę sobie taki sprawić ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tramposzki kupiłam do śmigania z wózkiem :D Jeszcze ich nie nosiłam :) Na allegro i po 20 zł stoją.

      Usuń
  11. Widzę ze udane zakupy:) A spódnica z Atmosphere jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj udane :D Spódniczka jest mega :D

      Usuń
  12. Kiedy zrobią u mnie Pepco!!!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Pepco zaglądałam ostatnio w poszukiwaniu ciuszków dla małego :D

      Usuń
  13. lubię bokserki z H&M, muszę sobie kilka jeszcze dokupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię :) W zeszłym roku kupiłam dwie i śmigam w nich ciągle :D

      Usuń
  14. mi się chyba tunika z lumpeksu najbardziej podoba :D ostatnio sama upolowałam sweterek za całe 4złote, pierwszy raz udało mi się coś tak ładnego za tak mało kupić:P ach i zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak mieszkałam w rodzinnym mieście to śmigałam po lumpkach jak szalona. Jak się przeprowadziłam do Gdańska, to nie szukałam lumpków, aż praktycznie do tej pory, kiedy potrzebne mi były ciuszki dla małego, które jak wiadomo są mega drogie :D Kupiłam kilka bodziaków i dla siebie te cudeńka :)

      Usuń
  15. Udane zakupy :)

    Niech synuś wytrzyma do przyszłego tygodnia :) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi wytrzymać :D Dziś mamusia będzie urządzać jego gniazdko do końca :D

      Usuń
  16. najbardziej podoba mi się tunika z sh i spódniczka z atmo

    ja w poniedziałek uderzam do sh

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ci życzę powodzenia ;D
    Podczas porodu oczywiście ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!