Tym razem naprawdę ostatnie ;)

Mowa oczywiście o zakupach :D

Jak zwykle "przypałętały" się rabaty i promocje, a która z nas z tego by nie skorzystała? Ja bym odpuściła jedynie jakbym była baaardzo chora lub w szpitalu. Ale że jak widać, małemu się nie spieszy na tę stronę brzuszka, więc w ramach akcji "wyganiania" poszłam na zakupy :D I sama stwierdzam, że to już ostatnie takie wypady w dwupaku ;)


Zakupy w Pepco:
- spódniczka z aktualnej gazetki - ostatnia strona.
Kosztowała całe 9,90 zł, jest z cieńszego materiału i ma po bokach kieszenie. Na upały będzie jak znalazł :) Do wyboru była jeszcze granatowa, ale wzięłam szarą.
 

- futrzaste kapcioszki w mega wściekle różowym kolorze.
Kosztowały całe 4,99 zł (na metce 3 funty), do śmigania po domu jak znalazł :)
 

W CH Alfa wczoraj była niedziela z rabatami. Ja z rabatu skorzystałam tylko w Douglas, ale oczywiście nie omieszkałam wejść do Reservedu.
I kupiłam ten świetny, kobaltowy sweterek przeceniony z 49,99 zł na 24,99 zł :)
 


I stałam się posiadaczką bazy pod cienie Artdeco. Standardowa cena to 36,90 zł. W Douglasie był rabat -20%, więc zapłaciłam 29,52 zł :)
 

 A w C&A znalazłam bokserkę za 15 zł :)
 

I nadal czekam na rozwiązanie :)
Przepraszam, że nie zamieszczam bardziej kosmetycznych postów. Obiecuję, że po porodzie wrócę ze zdwojoną siłą :)

 


 

28 komentarzy:

  1. A mały jeszcze w cieplutkim brzuszku u mamy....faktycznie nie spieszy sie na wyjście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 29 maja ma czas, choć mógłby wyjść wcześniej, bo i jemu ciasno, i mi ciężko, ale jak mu dobrze u mnie, to niech sobie siedzi :D

      Usuń
  2. ja też zawsze sobie obiecuję że to ostatnie zakupy w tym m-cu ;-))

    i nic z tego nie wychodzi ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już ciężko chodzić, wszystko mnie boli, więc dlatego odpuszczam. Zbiorę siły na wyprzedaże :D

      Usuń
  3. ale kapcie boskieee! pewnie są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są, cieplutkie :) Mają podeszwę z ABS, kota już je lubi, bo mają te włoski śmieszne :)

      Usuń
  4. Ooo chciałam kupić ten sweterek z Reserved tylko, że szary ;) Ciekawe czy jeszcze są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie szarego nie było, a z tych kobaltowych same duże rozmiary, wzięłam L i będzie jako oversize :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na stronie Re go nie ma.

      Usuń
  6. Takie super kapcie za 5 zł ? Nie no, koniecznie muszę je zobaczyć u mnie w Pepco :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, 5 zł :D Polecam poszukać :)

      Usuń
  7. świetne rzeczy kolor bokserki mi się podoba, a kapcie totalnie mnie rozbawiły :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w kapcioszkach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twój tekst- ostatnie zakupy :D jestem jego fanką :D


    ale rzeczy świetne- spódniczka Bomba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!