TAG: 11 question tag.

Czas na odrobienie zaległości, czyli odpowiedź na TAG :)


Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście( tak jak na blogu (EyeGraffiti)
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.
 
 
Zostałam oTAGowana przez Nikę. z Liliowego zakątka oraz Miętę z bloga Haveadreamm 
dzięki kochane :))
 
To odpowiadam na pytania Niki

1. Jaką gazetę czytasz regularnie?
Ostatnio moimi "ulubionymi" gazetami są Mamo to ja i Dziecko :D
 
2. Ulubiony sport do kibicowania?
Siatkówka :)
 
3. Ulubiony sport/aktywność fizyczna do uprawiania :D?
Badminton i ping pong.
 
4. Koty czy psy?
Zdecydowanie koty - Łaciatka rulez :D
 
5. Ulubiony program telewizyjny?
Kuchenne rewolucje ;)
 
6. Jakie kosmetyki nosisz w torebce?
Carmex, LipSmacker (wykańczam dziada :D), roletka Incadessence oraz pomadka Rimmel w odcieniu Airy Fairy.
 
7.  Poleć jakąś fajną głupią komedię :D
Baby są jakieś inne ;)
 
8. Jaki letni owoc lubisz najbardziej?
Truskawki i gruszki
 
9. Co robisz w majówkę?
Odpoczywam na basenie ;)
 
10. Co chciałabyś umieć zrobić w makijażu ale ci nie wychodzi?
Łączyć kolory i ładnie je blendować :)
 
11. Jaki celebryta jest twoim zdaniem najprzystojniejszy? :D
Marcin Tyszka. Tylko czy można go zaliczyć do celebrytów?


Teraz pytania Mięty

1.Błyszczyk czy szminka.?
Szminka zdecydowanie. Błyszczyków nie lubię, bo zawsze mam przez nie owłosione usta :D

2.Zapach cytrusowy czy słodki.?
Oba. 

3. Kolor kojarzący się z latem.?
Turkus i żółty.

4.Czy to twój pierwszy blog.?
Nie. Aktualny blog jest drugi. Pierwszy usunęłam.

5.Ulubiony lakier do paznokci.?
Z marki Golden Rose, z koloru w sumie też :)

6.Wymarzone wakacje.?
Wysmażyć tyłek na ciepłej plaży i zamoczyć nogi w lazurowej wodzie.

7.Piosenka która pomaga w trudnych momentach.?
Ania Wyszkoni - Wiem, że jesteś tam oraz Karolina Kozak - Razem zestarzejmy się.

8.Czy czujesz się gruba.?
Mogłabym rzec, że aktualnie ważę duuuużo więcej niż zwykle, ale gruba się nie czuję. W ogóle się w życiu gruba nie czułam, choć tu i ówdzie miałam więcej ciałka :)

9.Jakie magazyny czytasz (chodzi o gatunek i o nazwę pisma).?
Ostatnio ulubiona moja lektura (oprócz książek) to poradniki dla mam - Mamo to ja i Dziecko.

10.Masz zwierzę.?
Tak, kocicę, Łatkę. Pokazywałam ją kilka razy na blogu.

11.Robię/nie robię rozdań ponieważ:
Jak widać, nie mam aktualnie na to czasu, ale nie mówię, że kiedyś nie zrobię :)
 
 
Ja TAGuję:

A moje pytania brzmią:

1. Ile czasu zajmuje Ci codzienny makijaż?
2. Wolisz wydać pieniądze na ubrania/buty czy raczej kosmetyki?
3. Propozycja na wieczór - kanapa, herbata, książka, czy aktywnie spędzony czas?
4. Wolisz dostawać w prezencie kwiaty czy książki?
5. Słodycze czy przekąski?
6. Zostaje Ci jeden dzień życia - co robisz?
7. Kolor ścian w Twoim pokoju?
8. Czy masz świnkę - skarbonkę?
9. Jakie masz plany wakacyjne?
10. Dlaczego Twój blog ma taką nazwę?
11. Czy ulegasz reklamie?


Zapraszam Was do obejrzenia handmadeowej biżuterii, którą sama robię :) Troszkę mi się tego nagromadziło, więc może któraś z Was stanie się nową właścicielką kolczyków lub kompletu :D Zobaczyć moje "dzieła" możecie TUTAJ .
Jutro dorzucę resztę aukcji, bo dziś synek znów bryka i z ledwością udało mi się chociaż kilka aukcji wystawić. 
Niebawem pojawią się też aukcje ciuchowe, więc zaglądajcie - nuż coś znajdziecie dla siebie :)

Pozdrawiam ciepło


 

3 komentarze:

  1. tag ode mnie ♥
    Ja też mam kota ;*
    Zapraszam:
    http://haveadreamm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wymarzone wakacje :) zgadzam się w 100%

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za Otagowanie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!