Superpharm - gazetka od 31.05.

Znów będę kusić :)

Kolejna gazetka Superpharm, która obowiązuje od 31 maja, więc macie czas na dokładne jej przejrzenie i zrobienie listy zakupowej :D



LINK do części I
LINK do części II
LINK do części III

Na mojej prowizorycznej liście znalazły się:
- woda toaletowa United Colors of Benetton Essence of Woman 29,99 zł/30 ml (ciekawa jestem jestem zapachu, buteleczka ma przecudne kolorki, takie letnie, plażowe, więc zapach pewnie jest słodki)
- woda toaletowa United Colors of Benetton Essence of Man - cena z kartą to 19,99 zł/30 ml
- suchy szampon z owsem Klorane - cena z kartą 14,99 zł/150 ml.


Pytałyście, gdzie kupiłam ten płyn micelarny Eveline. Teraz będzie on w promocji właśnie w Superpharm w cenie 8,99 zł :)  

A Wy co planujecie zakupić? 

 

17 komentarzy:

  1. ja reflektuję na lakier Essie, fioletowy tusz Maybelline -20% te perfumy Benetton i ziaja pod prysznic arbuzowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ciekawią te perfumy - niby "nowość". Ciekawe czy tester będzie, bo w ciemno nie lubię kupować perfum, nawet jakby kosztowały złotówkę.

      Usuń
  2. Aniu, ten podkład ma różne odcienie, akurat ten mój wpada lekko w różowe tony, ale kolejne odcienie są zdecydowanie popularniejsze - pamiętam jak był szał na te podkłady, to wszyscy wybierali raczej kolejne odcienie więc coś bez różowych na pewno się znajdzie :) Swatchy w necie jest mnóstwo (patrzyłam w grafice google) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę szukać i sprawdzać kolory :) Szkoda, że tak mało jest dostępnych podkładów dla bladolicych :/

      Usuń
  3. Ciekawe co teraz mają w promocji ?? Musze zerknąć na gazetkę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerkaj śmiało :D Ja listę mam, tylko nie wiem, kto mi po te zakupy pójdzie, bo ja pewnie w czasie wyjścia gazetki będę na porodówce :D

      Usuń
  4. Z gazetki jakoś nic mnie nie zaciekawiło ale wiadomo, że nie wszystko w niej jest.Niemniej do SP muuuuszę się wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dawno nie było i pewnie nie prędko zajrzę. Męża z listą wyślę :)

      Usuń
  5. jakoś chyba nic :P no może jakiś perfum :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę nad tymi perfumami, ale to trzeba najpierw zwąchać sprawę :D

      Usuń
  6. a ja znalazłam kilka rzeczy, które przydałyby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic innego Cię nie czeka jak pójście do Superpharm, zakupienie, a potem pochwalenie się zdobyczami :)

      Usuń
  7. Ja na pewno muszę kupić jakiś krem, chyba skuszę się na jakiś z Sanoflore, suchy szampon chyba też kupię, no i płatki kosmetyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy na razie mam :D Zapasy porobiłam jakby wojna jakaś kosmetyczna była :D

      Usuń
  8. Nawet nie zaglądam, bo zbankrutuję w tym miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba się wybiorę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!