ZołzAnna u spowiedzi, czyli 50 pytań do...

Ostatnio mnie tu mniej, za co przepraszam :)
Mały face lifting mieszkania, bieganie synusia po brzuchu i po prostu lenistwo - wszystko się sprzysięgło przeciwko mnie :D

Ale dziś wracam z TAGiem "50 pytań do..." :)

OTAGowała mnie Bellitkaa - dziękuję Ci bardzo :)


Zasady:
1. Wklej logo tagu.
2. Napisz kto Cię otagował.
3. Otaguj dowolną ilość bloggerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć.
4. W komentarzach pod notką odpowiedz na 50, zadanych Ci przez czytelników pytań.
 
 
Nie TAGuję żadnej blogerki osobiście- dużo z Was już zamieściło ten TAG na swoich blogach.
Ale jeżeli Ty, Ty i Ty nie zrobiłyście tego TAGu u siebie to czujcie się oTAGowane !!!


Mam nadzieję, że odpowiem na każde Wasze pytanie, of kors wszystko zgodnie z savoir vivre :D

8 komentarzy:

  1. Good morning kochana :D No t przepytuję bo sama wczoraj zostałam przepytana :D

    1. Ulubiona marka kosmetyczna?
    2. Bez jakiego kosmetyku kolorowego nie wyobrażasz sobie życia ?
    3. Lubisz kupować kosmetyki ?
    4. Jakie bardziej: kolorówkę czy pielęgnację?
    5. Jaką część ciała lubisz u siebie najbardziej ?

    buziol :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bry :D

      1. Z kolorówki Inglot(cienie), Revlon(podkład), Wibo (tusz do rzęs), Golden Rose (lakiery), z pielęgnacji różnie - Ziaja, AA, Joanna Naturia.
      2. Mam świętą dwójkę - tusz do rzęs i podkład.
      3. Uwielbiam :D Co się kończy różnym skutkiem jeżeli zakupy okażą się nieprzemyślane.
      4. Z kolorówki mam "parcie" na cienie Inglot i lakiery tylko, więc chyba wolę kupować kosmetyki do pielęgnacji - w końcu maseczek niedługo będę miała całą szafkę :D
      5. Dłonie, a dokładniej paznokcie :) Podobają mi się, no kurde :D

      Usuń
  2. Zostałaś otagowana!
    http://liliowyzakatek.blogspot.com/2012/04/tagi-jestes-piekna-i-urodowe-obsesje.html
    Jeżeli już odpowiadałaś, to przepraszam, zignoruj wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Z chęcią odpowiem na TAG, bo go nie robiłam :)

      Usuń
  3. a ja mam niekosmetyczne pytanie:] jeśli mogłabyś się przenieść w czasie, zobaczyć jak kiedyś wyglądał świat, jaką epokę, miejsce byś wybrała :]?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, trudne pytanie :)
      Z miejscem nie byłoby trudno, bo byłaby to Hiszpania lub Włochy, a czas - starożytność :)

      Usuń
  4. A ja mam masę pytań!
    1. Wiem, że spodziewasz się dzidziusia, cz wybrałaś już imię?
    2. Kim jesteś z zawodu lub gdzie pracujesz/pracowałaś?
    3. Co Cię denerwuje, wkurz, doprowadza do szewskiej pasji?
    4. Twój ulubiony kolor?
    5. Spódnica czy spodnie? Co wybierasz na co dzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Imiona już dawno mieliśmy wybrane - Julka i Szymon. Z Julą się musimy wstrzymać, bo Szymko się pierwszy pcha na świat.
      2. Z zawodu jestem technikiem hotelarstwa. Studiowałam filologię rosyjską, ale przerwałam po roku. A pracuję na stanowisku programista układów scalonych w firmie zajmującej się produkcją instalacji alarmowych.
      3. Bardziej kto ;) Przed ciążą bardziej się denerwowałam głupotami, teraz nie zwracam często na nie uwagi, choć zdenerwować mnie potrafi bałagan.
      4. Od dzieciństwa był to niebieski, choć w ogóle nie nosiłam niebieskich ciuszków, bo wyglądałam w nich co najmniej niekorzystnie. A teraz zielony, biały, szary.
      5. Aktualnie brykam w spodniach, bo tak mi po prostu wygodniej, ale często nosiłam i będę nosić dżinsową spódniczkę czy maxi spódnicę.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!