Znów zakupy :)

Korzystając z ponownej wizyty w Superpharm przy okazji kupna mamie Carmex-u, wzbogaciłam się o dwie kolejne rzeczy :D Miałam kupon zniżkowy na maseczki L'Biotica Biovax, więc skusiłam się tym razem na tą do włosów zniszczonych i suchych. Mam nadzieję, że będzie lepsza od tej przeznaczonej do włosów słabych i skłonnych do wypadania. Poza tym znów kupiłam lakier Delia :) Dorzucili kilkanaście buteleczek, więc miałam w czym wybierać. Ostatecznie stanęło na numerku 156, czyli uroczej miętce :D
Będąc w Realu kupiłam krem, który pozytywnie zrecenzowała Zoila w TYM poście. Jest to seria Eva Natura Zioła Polskie, krem intensywnie nawilżający z wyciągiem z melisy.







Ceny:

Maseczka L'Biotica - 10,99 zł z kuponem do karty LifeStyle
Krem Eva Natura - 6,49 zł
Lakier do paznokci Delia - 3,99 zł z kartą LifeStyle


A dziś pomalowałam paznokcie tym pierwszym lakierem Delia nr 123 i muszę powiedzieć, że bardzo ładnie się prezentuje na paznokciach, choć kolor na paznokciach jest inny niż w buteleczce. Z szerszą notką poczekam jeszcze, żeby sprawdzić, czy szybko się ściera itp :)

Z zakupów w tym miesiącu został mi jedynie podkład oraz baza pod cienie. Z próbek, które dostałam w Douglas, najbardziej przypadł mi (i mojej skórze) do gustu YSL Teint Radiance w odcieniu 1 Ivory. Pupa Fondotinta chyba mnie zapchała (stosuję ciągle te same kosmetyki, więc raczej to ten podkład "dał ciała"), Revlon Photoready okazał się za ciemny (mam 003 Shell) i te drobinki jednak mi przeszkadzały, a Estee Lauder jeszcze nie próbowałam. Bazę pod cienie kupię ArtDeco i jeżeli będzie porównywalna do Kobo, to do Kobo powrócę - jeżeli będzie lepsza, no to cóż, zamiast 17 zł będzie 36 zł :D Na szczęście mam jeszcze urodzinowy kupon zniżkowy na -10% - tak, wiem, szału nie ma, ale to zawsze coś :D


20 komentarzy:

  1. a ten bivax do włosów słabych pod jakim względem się nie sprawdził? Bo ja się nad nim zastanawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu zrecenzowałam tą maseczkę :) Ogólnie nie pomogła w zmniejszeniu wypadania włosów, nie nawilżała bardzo porządnie, raczej działała jak zwykła odżywka. Miałam porównanie do tej z proteinami mlecznymi, która to jest świetnym nawilżaczem :)

      Usuń
    2. w takim razie pędzę do pełnej recenzji :)

      Usuń
  2. Poszukaj Artedco w internecie, można dostać taniej :). Mam nadzieję, że krem się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na allegro :) Jakoś ostatnio do tego serwisu nie mam przekonania, bo praktycznie co zamówię, to idzie długi czas. Pierwszą kupię w Douglasie, a jeżeli będzie dobra, to wtedy zamówię kolejną przez net :)

      Usuń
  3. podoba mi się kolorek lakierku już nie mogę się doczekać aż pokażesz na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno go pokażę, jak tylko "zedrze się" Delia 123 :D Miałam dylemat, którym pierwszym pomalować, ale miętkę odłożyłam na weekend :D

      Usuń
  4. te maski opłaca się kupować dzięki karcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się ma kupony to się opłaca, choć byłam w dwu różnych drogeriach Superpharm i w jednej w koszu były maseczki Latte i ta do wypadających za 15 zł, a w drugiej nie było tej "promocji".

      Usuń
  5. jakiej karcie? bo cena świetna, a na półce takiej ze świecą szukać. czuję się jak sierotka Marysia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam :) Już tłumaczę najprościej jak potrafię :D Wejdź na www.klublifestyle.pl, załóż konto - do wypełnienia jest formularz, który trzeba wydrukować i przynieść do drogerii Superpharm, a tam już dostaniesz kartę i będziesz na nią zbierać punkty za zakupy - 5 zł=1pkt. Plus przy wyjściu każdej nowej gazetki na Twoim koncie na stronie klubu LifeStyle będą pojawiały się kupony zniżkowe, które drukujesz i dzięki nim masz zniżki na niektóre produkty :) Nie każdy ma te same kupony i czasem może się zdarzyć tak, że możesz mieć dwa razy takie same zniżki pod rząd (ja mam często na Klorane i właśnie L'Biotica). A kupowanie z kodami wygląda tak, że bierzesz z półki to co chcesz z kodów, dajesz przy kasie kartę LifeStyle, kupon i produkt i gotowe :)

      Usuń
    2. dziękuję! teraz czuję się oświecona :)
      Ty to zawsze wiesz najlepiej jak człowieka uświadomić :)

      Usuń
  6. oooo maskę do włosów chętnie bym Ci zabrała. :D ]:->

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam :D Stapiz mi jeszcze starczy na dwa razy, więc musiałam się uzbroić w kolejną maskę :)

      Usuń
  7. mam ten samo kolor lakieru i też kupiony w Super-pharm;)

    OdpowiedzUsuń
  8. maseczka jest rewelacyjna.Moim zdaniem najlepsza jaka może być:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!