TAG: Jesteś piękna !

Zostałam oTAGowana przez Nikę. z Liliowego zakątku - dziękuję :)

 
Zasady:

1. Banerem jest Wasze ulubione zdjęcie!
2. Napisz, kto Cię otagował i podaj zasady.
3. Otaguj kilka następnych dziewczyn.
4. Podaj 5 rzeczy, które w sobie lubisz.
 
 
Banerem będzie zdjęcie Łaciatej :) Ona przecież też jest piękna ;)

A ja w sobie lubię:
 
* paznokcie
*dłonie
* oczy (choć mogły by być z ciemną tęczówką)
* uda
* włosy

 Jeżeli nie robiłyście tego TAGu, a macie ochotę to serdecznie zapraszam :)
 
 
Przepraszam za zastój na blogu, ale ostatnio w ogóle nic mi się nie chce. 
Coraz większy brzuszek skutecznie mnie rozleniwia i jedyne, na co mam ochotę, to leżenie w łóżku :D
Jeszcze trochę muszę "pocierpieć" :D
 
 

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!