Szybkie dzisiejsze zakupy + życzenia :)

Na początku chciałam Wam życzyć zdrowych, wesołych i rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy :) Życzę też bogatych i przystojnych Zajączków, Dyngusa mokrego, ale z umiarem i smacznego mazurka :)



A to moje dzisiejsze, szybkie zakupy w Rossmannie :D




A całej tej małej gromadki nieplanowanym zakupem była aloesowa maseczka Alterry oraz gumki do zalotki. Oczywiście pierwsze co zrobiłam po przyjściu do domu, to zasiadłam do KWC i odszukałam maseczkę - nie ma pozytywnych opinii, dziewczyny piszą, że podrażnia i powoduje zaczerwienienie. Mam nadzieję, że jednak u mnie się sprawdzi. 
A jak nie, to najwyżej pójdzie standardowo na stopy :D
Na blogu Kamyczka widziałam też krem pod oczy Oceanic AA Wrażliwa Natura i znalazłam go w swoim Rossmannie - nie mógł nie trafić do mojego koszyka.
Gąbeczkę do twarzy na razie mam zamiar wykorzystywać do zmywania maseczek, a jak skończą mi się płatki to pomyślę nad używaniem jej do demakijażu twarzy.


Widziałam na kilku blogach tą cudną wanienkę z kulkami bądź gwiazdkami i stwierdziłam, że też muszę ją mieć - nie ma to jak blogowa siła przekonująca :D


Ceny:
* wanna z kulkami - 9,99 zł
* gąbeczka do twarzy - 3,99 zł
* gumki do zalotki - 1,99 zł
* maseczka Alterra - 3,49 zł
* krem pod oczy AA - 5,29 zł


Tymczasem uciekam do kuchni - zamierzam upiec mazurek marcepanowy :)


Jeszcze raz Wesołych !



40 komentarzy:

  1. jej ja tez chce ta wanienkę!
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki uroczy kurczaczek :) wesołych i zdrowych świąt :* :)
    ps. krem u mnie się sprawdza i dziękuję za odnośnik do mego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno kupię jeszcze jeden :D Po przejściach z Ziają to pewnie każdy inny krem będzie mi pasował :D

      Usuń
  3. ale fajna wanienka :)

    Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale boska wanna! Nie widziałam jej nigdzie;( Wesołych Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj w Rossmannie :) U mnie były w wielkim koszu obok dezodorantów :)

      Usuń
  5. Bosska wanna.! Muszę ją mieć.! Wesołych świąt i mokrego dyngusa ;]
    Zapraszam :
    http://haveadreamm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się prezentuje ta wanienka :)

      Usuń
  6. Te wanienki są na prawde świetne ;) Mam dwie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u Ciebie ją też widziałam :D

      Usuń
  7. dzięki i również Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta wanienka. Nie miałam jej nigdy... Jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze :D Ja do dziś też jej "jeszcze" nie miałam :P

      Usuń
  9. A co to właściwie jest w tej wanience ? :D
    Tak, masz rację blogowa siła przekonująca jest na prawdę niezwyciężona.
    Wzajemnie zdrowych, wesołych świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wanience są kulki mydlane do kąpieli z mlekiem owcy :D

      Usuń
  10. Wesołych, zdrowych i pełnych szczęścia Świąt Wielkiej Nocy oraz mokrego dyngusa tak dla urody ;)
    Wszystkiego dobrego kochana ♥ :*



    super wanienka ale co to ;p ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wanience są kulki mydlane z mlekiem owczym :D
      Również wesołych :))

      Usuń
  11. Bardzo ciekawa ta wanienka :)
    Pozdrawiam i życze wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna wanienka:) nie obraziłabym się gdyby po świętach można było ją jeszcze dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie jeszcze :D
      Musi być, bo mam zamówienie od mamy na nią :D

      Usuń
  13. Zanim doczytałam, że to kulki do kapieli myślałam, że to pomidorki;)

    Wesołych!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo ta wanienka również skradła moje serce:) Mala9mi napisała, że jej się skojarzyła początkowo z pomidorkami, a mi z małymi malinkami :P aż się głodna zrobiłam, a to niebezpieczne o tej porze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do mnie na Rozdanie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają jak małe koktajlowe pomidorki ! Powiedz czy to są kuleczki do kąpieli? ;) Wyglądają cudnie ! Kolejny produkt do kupienia w Pl ;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to są kuleczki do kąpieli z mlekiem owczym :)

      Usuń
  17. Swietna ta wanna nigdy czegos podobnego nie widzialam, a pierwsze wrazenie co tu robia pomidorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście przypomina pomidorki, ale jak zdjęłam folię to już bardziej wyglądają na kuleczki :D

      Usuń
  18. O widzę że dorwałaś wanienkę,wspaniała jest:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorwałam :D I jeszcze mam zamówienie na dwie :D

      Usuń
  19. tez mam taka wanienke ;)
    zapraszam do mnie na moje rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tą wanienkę kupiłaś w Rossmanie? Musze sprawdzić czy w moim też taką znajdę OBserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Dooobry wieczór :D
    Właśnie Cię otagowałam - jeśli masz ochotę to zapraszam do zabawy!
    http://bellitkaa.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do-mnie.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!