Smaczna mięta - lakier Delia Coral Prosilk nr 156.

Drugi lakier, który niedawno kupiłam. Kolejny, z którego jestem mega zadowolona.
Delia Coral Prosilk nr 156 - mięta. Kolor przecudowny. Na pewno będzie częstym gościem na moich paznokciach. Jest przeuroczy.

Gdzie kupić: Superpharm, osiedlowe drogerie.
Cena: ok. 6 zł 

Pojemność: 10 ml

Link do KWC 

Wykończenie: kremowe





Tak samo jak poprzednik, lakier jest mega :D Szybko schnie, nie ścierają się końcówki szybko, minusem jest to, że potrzeba trzech warstw do równomiernego pokrycia płytki, ale cóż to kiedy kolor jest piękny :D

Czekam do wejścia kolejnej gazetki i lecę po inne kolory :)

  

25 komentarzy:

  1. Taka pastelowa miętka :) ja mam w wersji nieco mocniejszej, bardziej zielonej :)
    leć, leć i się chwal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie libię tego lakieru, jakoś tak mi się nim nierówno paznokcie maluje i strasznie się ciągnie, chyba, że jakiś zły kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapamiętam numerek i jak będę w SP to się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolorek, tylko szkoda że 3 warstwy trzeba nałożyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzisiaj kupiłam 'miętuska' z mysecret i też jestem mega zadowolona;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest prze cudny. Nie wiem, czy już to pisałam, ale żałuję, że w Rybniku nie ma super-pharm (chyba).. Szukam często lakierów z tej firmy, ale niestety mi się nie udaje znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię miętowe kolory na paznokciach :) śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba - jak tylko znajdę to kupię na pewno

    OdpowiedzUsuń
  9. ładniutki:) szkoda, że nigdzie nie mam do nich dostępu:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaaaa podoba mi się,chcę go!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, wiosenny kolor :-) Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś oTAGowana:) http://we-are-beauty.blogspot.com/2012/04/11-question-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda świetnie. Mnie nie udało się upolować tego koloru :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Również posiadam dużą kolekcję lakierów do paznokci,zapraszam również do siebie:dorotadz.blogspot.com
    Proszę również o zaobserwowanie bloga,ja zrobię to samo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!