Morelka czy nie - Delia Coral Prosilk nr 123.

Lakier już przetestowałam, więc czas na recenzję :)
Mowa o Delia Coral Prosilk nr 123 - uroczy morelowy odcień. 

Gdzie kupić: Superpharm, osiedlowe drogerie.
Cena: ok. 6 zł 
Pojemność: 10 ml
Link do KWC 
Wykończenie: kremowe




Jestem pozytywnie zaskoczona tym lakierem. Nawet nie zraził mnie fakt, że w buteleczce jest inny kolor niż na paznokciach, co możecie zaobserwować na zdjęciach. Emalia dobrze się rozprowadza na paznokciach. Nie smuży, nie robi placów, prześwitów. Dwie warstwy spokojnie wystarczają na idealne pokrycie płytki. 
Lakier błyskawicznie schnie i to obie warstwy - jestem pod mega wrażeniem. Kolor wytrzymał do dziś, kiedy ostatecznie musiałam zmyć lakier - bez odpryskiwania, końcówki zaczęły padać wczoraj, a dziś zostały dobite myciem naczyń i mopowaniem.

Ogólnie oceniam lakier na piąteczkę - szybko schnie, dobrze pokrywa płytkę, nie odpryskuje.

A przed chwilą pomalowałam paznokcie miętką, czyli Delia Coral Prosilk nr 156.  Ten odcień potrzebuje jednak 3 warstw do ładnego wyglądu, jednak tak samo szybko schnie jak poprzednik.

Tak jak pisałam przy okazji wrzucenia gazetki Superpharm - na pewno kupię kolejne odcienie, zwłaszcza że będzie promocja 2za1 :D

 

23 komentarze:

  1. lubię lakiery z tej serii ;)
    ładny kolorek wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je dopiero "odkryłam" w sumie "przez" Dorotę z Tylkopolskiekosmetyki, bo podoba mi się lakier 117, który ona prezentowała, a nie mogę go znaleźć w Superpharm.

      Usuń
  2. kolor rzeczywiście wyszedł inny niż ten, który widać w buteleczce, ale to nawet dobrze, bo ten na paznokciach jest o wiele ładniejszy :) chętnie go kupię bo takiego kolorku jeszcze nie mam w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W buteleczce jest taki "brudny", a na paznokciach robi się bardziej żywy :)

      Usuń
  3. Tak się zastanawiam czy w Rybniku jest superpharm.. hm.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, w Rybniku nie ma, ale jest w Katowicach, Bytomiu i Gliwicach :D

      Usuń
  4. Na paznokciach odcień podoba mi się bardziej niż w buteleczce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na którymś blogu widziałam już ten kolor i też właścicielka pisała, że kolor jest inny na paznokciach niż w butelce.

      Usuń
  5. Lubię te lakiery... Mój jasny błękit też potrzebuje trzech warstw, to chyba taki urok tych jasnych kolorków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię tego lakieru, mam w innym odcieniu, ale malowanie nim paznokci to dla mnie żadna przyjemność, bo lakier mi się jakoś tak dziwnie ciągnie i nie równo nakłada na paznokcie, chyba że trafiłam na jakiś zły egzemplarz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. odcień podobny do musztardy, nie lubię takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś otagowana! :)
    http://liliowyzakatek.blogspot.com/2012/04/11-questions-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie zakupiłam lakier z tej serii ;) 87. zaraz zmykam malować paznokcie ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!